تشرین گزارش داد:

تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، با هماهنگی دولت‌های عربی صورت گرفته است

اندکی درنگ در خصوص مواضع دولت های عربی و منطقه ای در مقابل تجاوزات اسرائیل، روشن می سازد که بین اسرائیل و این دولت ها و تحت نظر و حمایت آمریکا، برای حمله به غزه ، به کشتار مردم بی دفاع، پیش از این، هماهنگی صورت گرفته است

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "تشرین"؛ با ادامه ی تجاوزات وحشیانه اسرائیل به نوار غزه، این سوال مطرح می گردد که پیامدهای سیاسی این تجاوز به آرمان فلسطین و سوء استفاده طرف های ذیربط بین المللی و منطقه ای از شرایط جدید، برای تصویب توافقاتی که هدفش مهار مقاومت و تحریک منطقه علیه مفهوم مقاومت است، چه خواهد بود؟

تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، از رضایت و چراغ سبز آمریکا و غرب و چشم پوشی سران عرب از نابودی مقاومت و پشتوانه ی مردمی آن، پرده برداشت؛ به همین دلیل است که آشکارا شاهد خونریزی، کشتار وحشیانه و جنایات های گسترده علیه غیر نظامیان هستیم. 

شاید اظهارات سفیر آمریکا در اسرائیل، در مصاحبه با شبکه دوم این رژیم و تاکید او بر اینکه کشورش برای کمک و تقویت نیروهای صهیونیستی در غزه، تلاش می کند، به روشنی، اهداف آمریکا و اسرائیل و تمایل طرف های منطقه ای که مقاومت را تهدیدی حقیقی بر نقش خود در اجرای طرح های آمریکایی_اسرائیلی می دانند، را از این تجاوزات مشخص سازد.

اندکی درنگ در خصوص مواضع دولت های عربی و منطقه ای در مقابل تجاوزات اسرائیل، روشن می سازد که بین اسرائیل و این دولت ها و تحت نظر و حمایت آمریکا، برای حمله به غزه، پیش از این، هماهنگی صورت گرفته و این هماهنگی است که به اسرائیل اجازه می دهد به کشتار مردم بی دفاع بپردازد و بدون توجه به اعتراضات مردم جهان، به تجاوزات خود ادامه دهد.

یقینا، نهایت تن دادن به فشارهای آل سعود، قطر، ترکیه و آمریکا، که از بین بردن حرکت انقلاب در نوار غزه، کرانه ی باختری و سرزمین های اشغالی را هدف قرار داده است، رسیدن به بن بست است.

نمی توان تجاوز به غزه را از طرح‌های این دولت های تروریست و تلاش های بیهوده ی عربی از طریق بازوهای تروریستی و تکفیری خود، جدا دانست؛ بلکه آن، ترجمه ی دیگری از همین طرح هاست؛ بنابراین، تروریسم و تجاوز صهیونیست‌ها، هردو ابزاری کثیف در اجرای طرحی واحد هستند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار