روز قدس در خون14/

خبرگزاری فرانسه: ایرانیان بار دیگر شعار "مرگ بر اسرائیل " و " مرگ بر آمریکا " سر دادند

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: مردم ایران امروز جمعه در حمایت از ملت فلسطین و اعتراض به تهاجم نظامی ارتش اسرائیل بر ضد غزه و کشتار فلسطینیان ؛ در شهرهای مختلف سراسر این کشور راهپیمایی کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه گزارش داد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس ، تظاهرات ضد صهیونیستی در تهران و بیش از 700 شهر دیگر در سراسر ایران برگزار شد . 

تصاویر تلویزیونی از پایتخت  ایران، تظاهر کنندگان را با حمل پلاکاردهایی با مضمون "مرگ بر اسرائیل " و " مرگ بر آمریکا "  نشان می دهد که از 9 نقطه مختلف شهر تهران به سوی دانشگاه تهران در مرکز شهر در حال راهپیمایی هستند . 

راهپیمایی روز قدس هر ساله مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می شود ولی امسال برگزاری این راهپیمایی با هیجدهمین روز از تهاجم نظامی ارتش اسرائیل بر ضد ساکنان نوار غزه مصادف شده است . 

در نتیجه تهاجم نظامی اسرائیلی ها ، تاکنون بیش از 800 غیر نظامی فلسطینی شهید شده اند. 

علی لاریجانی رئیس پارلمان ایران دیروز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد امروز مبارزان در غزه از توانمندی خوبی برخوردار هستند و می توانند نیازهای تسلیحاتی خود را تامین کنند ولی اگر زمانی آنها به دانش فنی تسلیحاتی نیاز داشتند، ما آن را در اختیار آنان قرار خواهیم داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار