اصفهان/

حضور پرشورمردم تأثیر شگرفی در مردم فلسطین دارد

استاندار اصفهان گفت:بدون شک در آینده، مقاومت مردم فلسطین بسیار پرشور تر از گذشته می‌شود و برای آزادی فلسطین، تلاش بیشتری صورت می‌دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان رسول زرگرپور در مراسم راهپیمائی روز قدس اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در این مراسم اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، حضور مردم خیلی پرشور بوده و بهتر از سال‌های قبل است و جنایاتی که رژیم غاصب نسبت به غزه نشان داده است.


وی افزود: رژیم صهیونیستی قصاوت را به حداکثر رسانده و 600 نفر از زنان و کودکان را قتل عام کرده و 6 هزار نفر را زخمی کرده است.


استاندار اصفهان تصریح کرد: خون مردم مسلمان ایران و 80 کشور جهان به جوش آمده و این مردم اعتراض و نفرت خود را به این رژیم غاصب نشان دادند و به همین دلیل در راهپیمایی شرکت کردند، بنابراین از قبل پیش‌بینی می‌شد که این راهپیمایی پرشکوه‌تر از روزهای قبل می‌شود.


وی درباره اینکه آیا حضور پرشور مردم در روحیه مردم فلسطین تأثیری دارد یا خیر، تصریح کرد: این حضور پرشور تأثیر شگرفی در مردم فلسطین دارد و مردم فلسطین به این نتیجه رسیده‌اند که تنها نیستند و مسلمانان جهان از آنها حمایت می‌کنند و از خون‌هایی که آنها برای آزادی فلسطین و بارور شدن درخت اسلام می‌دهند، حمایت می‌شوند.


زرگرپور بیان کرد: بدون شک در آینده، مقاومت مردم فلسطین بسیار پرشور تر از گذشته می‌شود و برای آزادی فلسطین، تلاش بیشتری صورت می‌دهند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.