دادرس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مصوبه شورای اقتصاد خاک می‌خورد/ افزایش نرخ‌ کارمزد جایگاهداران "سی‌ان‌جی" هنوز در قبوض اعمال نشده است

رئیس اتحادیه جایگاهداران سی‌ان‌جی با بیان اینکه چشم انتظار مصوبه شرکت ملی گاز برای اعمال کارمزد در قبوض گاز هستیم، گفت: هنوز مصوبه شورای اقتصاد در خصوص افزایش نرخ کارمزد با گذشت بیش از سه ماه معطل مانده و اجرایی نشده است.

اردشیر دادرس، رئیس اتحادیه جایگاهداران سی‌ان‌جی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: حدود سه ماه از تصویب مجوز دریافت کارمزد توسط شورای اقتصاد می گذرد اما همچنان چشم انتظاریم که شرکت ملی گاز این مصوبه را در قبوض گاز مربوطه اعمال کند.
 
وی تصریح کرد: به موجب مصوبه شورای اقتصاد، نرخ خدمات توزیع CNG برای جایگاه‌های متعلق به شهرداری‌ها از ۴۰ تومان به ٧٠ تومان (به ازای هر متر مکعب) و ۸۰ تومان برای بخش خصوصی افزایش یافته است که تاکنون مابه‌التفاوت کارمزد جایگاهداران سی‌ان‌جی پرداخت نشده است.
 
دادرس خاطرنشان کرد: بنا بود تا در تیرماه کارمزد معوقه سال 92 و 93 جایگاهداران سی‌ان‌جی پرداخت شود.
 
رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سی‌ان‌جی همچنین یادآور شد: در دولت دهم نیز قرار بود بسته حمایتی به جایگاهداران اختصاص یابد که متاسفانه به بسته ریاضتی تبدیل شد.
 
پیش بینی می‌شود که با پرداخت نرخ جدید کارمزد تا حدود 50 درصد مشکلات مالی جایگاهداران برطرف شود.
 
طبق این گزارش، حدود چند ماه از تصویب مجوز دریافت کارمزد توسط شورای اقتصاد می‌گذرد، اما جایگاهداران همچنان چشم انتظارند که شرکت ملی گاز این مصوبه را در قبوض گاز مربوطه اعمال کند.
 
همچنین قرار بود بدهی جایگاه‌ها به صورت اعتباری تقسیط شود و بسته‌های حمایتی برای بدهکاران در نظر گرفته شود اما همچنان اقدامی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار