ساری/

خطیب نمازجمعه ساری:سکوت جوامع غربی یعنی مهرتایید جنایت در غزه

خطیب نمازجمعه ساری گفت:سکوت کشورهای غربی یعنی موافقت با جنایت غزه است ونشان می دهد سازمان ملل وشورای امنیت مرده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری خطیب نماز جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه سازمان ملل و شورای امنیت مرده است، گفت: گناه مردم فلسطین چیست که از زمین، هوا و دریا مورد حمله قرار گرفته است.


آیت‌الله طبرسی افزود:امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس مردم نشان دادند رویای خیالی صیونیست ها ،زورگویی هاونسل کشی مردم بی دفاع غزه وفلسطین بزودی پایان می یابد


وی با بیان اینکه ماهواره از مصائب بزرگ فرهنگی است، افزود: به واقع ماهواره دجال فرهنگی است.


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه این بشقاب سمی نصب شده دربام بعضی از خانه هادرواقع انتشار سمی است که به فرزندان ما تزریق می‌شود ، افزود: ماهواره فکر، اندیشه و عمل ونگرش فرزندان ما نسبت به عقاید دینی ومذهبی تغییر داده است .


آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه استکبار به دنبال بی‌تفاوت کردن فرزندان ما است، گفت: نباید به دست خودمان، حیثیت ایرانی و اسلامی و فرهنگ ناب محمدی (ص) را زیر سئوال ببریم .


وی با اشاره به اینکه روز قدس، یادگار و ابتکار امام راحل است، گفت: مردم ما بار دیگر پشتیبانی از مردم مسلمان فلسطین و محکوم کردن صهیونیسم غاصب را اعلام کردند.


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سران مرتجع دور هم جمع شدند و اسرائیل را در دل و قلب کشورهای عربی قرار دادند: امروز آمدیم با مردم فلسطین و غزه همنوایی کنیم و دشمنان قسم خورده اسلام را محکوم می‌کنیم و به دنیا می‌گوییم که این چه وضعیت توحش و تمدنی است که شما دارید...


آیت الله طبرسی با بیان اینکه مسلمانان دنیا جمعیت یک میلیاردی هستند، افزود: اگر سران این کشورها از روز ابتدا که امام راحل روز قدس را اعلام کردند، مردم را آزاد می‌گذاشتند که مثل ملت ایران مشت‌ها را گره کنند، اسرائیلی باقی نمی‌ماند.


به گفته وی فرانسه، انگلیس، آمریکا و شوروی سابق بذر اسرائیل را در منطقه کاشتند و سهم خود را هم گرفتند.


امام جمعه ساری گفت: امنیت ما در سایه‌سار ولایت، وحدت، شیعه بودن و مکتب اسلام است و این نعمت را باید قدر بدانیم.همچنین نماینده ولی فقیه در پایان از حضور پرشکوه مردم غیرت مند ساری در راهپیمایی امسال روز قدس قدردانی کرد وافزود :از صداوسیمای مرکز مازندران هم درانعکاس این رویداد مهم جهانی باید تقدیر وسپاس گذاری کر.


انتهای پیام/

برچسب ها: سکوت ، غرب ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.