یزد/

هتل باغ مشیرالممالک یزد برترین هتل چهارستاره ایرانی در 2014

سایت معروف و رسمی tirpadvisor در بررسی های سالانه خود هتل باغ مشیرالممالک یزد را به عنوان برترین هتل چهارستاره ایران در سال 2014 معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد؛بنابر این گزارش،اصغر نبیل مدیراین هتل اظهار داشت: tirpadvisor به عنوان یک مرجع برای گردشگری در جهان بر اساس اطلاعات و نظرات گردشگران و همچنین بررسی های فنی خود هتل باغ چهارستاره مشیرالممالک را به عنوان هتل برتر ایران در سال 2014 معرفی کرده است.


وی افزود: هتل باغ مشیرالممالک یزد در باغ تاریخی مشیرالممالک از نيمه دوم سال 1382 به عنوان اولين هتل باغ ايراني با تجهيزات سنتي ودر عين حال مجهز به كليه امكانات رفاهي مورد بهره برداري قرار گرفت.

نبيل در خصوص وضعيت كنوني هتل باغ گفت: هتل در زميني به وسعت 13000 متر مربع قرار دارد. محوطه زيباي باغ، فواره ها و نهر آب جاري همراه با معماري اصيل ايراني، اين هتل را به يكي از جاذبه هاي توريستي يزد تبديل نموده است.80 باب اتاق يك تخته، دو تخته، سه تخته و سوئيت با 80 نوع طراحي داخلي به سبك سنتي و در عين حال مجهز به امكانات مدرن، فضايي به ياد ماندني را تداعي مي نمايد.


مدیر هتل باغ مشیرالممالک یزد خاطرنشان کرد: انتخاب این مجموعه به عنوان هتل باغ برتر ایرانی در سال 2014 می تواند زمینه خوبی برای توسعه گردشگری و هتلداری در ایران باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.