ارومیه/

کاهش 5 درصد مصرف نفت سفید در منطقه میاندوآب

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از کاهش پنج درصدی مصرف نفت سفید از ابتدای امسال در منطقه میاندوآب خبر داد.

احمد مجرد در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به وجود 83 جایگاه سوخت در منطقه میاندوآب، اظهار داشت: با توجه به اینکه فرآورده‌های نفتی یکی از سرمایه‌های مهم ملی محسوب می‌شوند، بنابراین فرآورده نفتی منطقه میاندوآب درصدد کاهش حداکثری مصرف فرآورده‌های نفتی در حوزه جنوب استان است.

وی با اشاره به میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در این منطقه گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 44 میلیون لیتر نفت سفید در این منطقه مصرف شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته پنج درصد کاهش مصرف را نشان می‌دهد.

مجرد میزان مصرف بنزین موتور از ابتدای امسال تاکنون را 73 میلیون و 100 هزار لیتر عنوان کرد و در خصوص مصرف این فرآورده در مدت زمان مشابه سال گذشته، گفت: سال گذشته مقدار 72 میلیون و 350 هزار لیتر بنزین موتور مصرف شده بود که این مقدار نشان‌دهنده کاهش دو درصدی مصرف بنزین موتور در طول امسال است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب علت کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی در طول امسال، افزایش گازکشی در شهرها و روستاهای این منطقه عنوان کرد.

وی به میزان مصرف CNG در منطقه میاندوآب نیز اشاره و کل میزان مصرف این فرآورده را از ابتدای امسال تاکنون 35 میلیون و 800 متر مکعب عنوان کرد.

مجرد خاطرنشان کرد: با توجه به کنترل واحدهای آجرپزی و گازکشی کارخانه سیمان بوکان از ابتدای امسال مقدار مصرف نفت‌کوره نسبت به زمان مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش یافته است.

.
برچسب ها: کاهش ، شرکت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.