جهانگیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رشد دانشگاه در سایه عقلانیت از برکات انقلاب اسلامی است

عضوهیئت علمی دانشگاه تهران گفت: با توجه به وضعیت جامعه و داشتن بستری سالم و به دور از هرگونه فریب‌کاری و انحرافات، دانشجویان توانسته‌اند معادلات خود را بر اساس عقلانیت پیش ببرند و این از برکات و ثمرات انقلاب اسلامی است.

"کیامرث جهانگیری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان، گفت: رهبر معظم انقلاب در میان حرف‌هایشان اشاره کردند که یکی از خدمات انقلاب اسلامی احیای عقلانیت صحیح است و این را یکی از ثمرات انقلاب اسلامی بیان کردند.

عضوهیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه در رژیم شاه افرادی خارج از کشور برای ایران تصمیم می‌گرفتند، ادامه داد: آنها خود به روشنفکری جامعه ایرانی اذعان داشتند، اما همواره مقاصد خود را با زور و دروغ در کشور به اجرا در می‌آوردند.

وی با بیان اینکه تصمیماتی که در بستر رژیم گذشته شکل گرفته بود، عقلانیتی فاسد و ناسالم بود، گفت: این اهداف در جهت منافع بیگانگان برنامه ریزی و به اجرا در می‌آمدند.

جهانگیری بیان داشت: قبل از انقلاب سعی می‌کردند تفکرات دانشجویان را با بسته‌های تبلیغاتی و دروغ به کار گیرند، اما دانشجویان انقلابی متوجه تمام نیرنگ‌ها شده و با هوشیاری با آنان مقابله می‌کردند.
 
وی با بیان اینکه بعد از انقلاب تعالی و رشد دانشجویان را در جهت منافع ملی شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جامعه و  داشتن بستری سالم و به دور از هرگونه فریب‌کاری و انحرافات، دانشجویان توانسته‌اند معادلات خود را بر اساس عقلانیت پیش ببرند و این از برکات و ثمرات انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: رهبر ، نظام ، انقلاب ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار