انعكاس جهانی یك حماسه از طریق امواج

تظاهرات میلیونی مردم ایران در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم غزه همچنان از طریق امواج تلویزیونی برای جهان مخابره می شود .

 به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی؛ از زمان آغاز راهپیمایی بزرگ مردم ایران در محكومیت جنایات رژیم صهیونیستی تصاویر این حماسه بزرگ از طریق شبكه های مختلف منتشر شد و جهان از این طریق از خروش ملت ایران آگاه شد.

شبكه های تلویزیونی و رادیویی از سراسر كشور از صبح روز جمعه فعالیت خود را آغاز كردند و با انعكاس راهپیمایی بزرگ روز قدس در ایران ، این فریاد خشم را به گوش جهانیان رساندند .

اخبار و تصاویر راهپیمایی روز قدس از اولین ساعات ارسال در شبكه های خارجی رصد می شد و  اگرچه بسیاری از آنها ا انتشار این تصاویر سرباز زدند اما خبرهای رسیده حاكیست بساری از مردم جهان از این خروش میلیونی در ایران آگاه شده اند . مردم غزه با شنیدن اخبار مربوط به تظاهرات دیر.ز مرحمی بر آلام خود یافته اند و مبارزان فلسطینی اعلام كرده اند با این حمایت جهانی به مقاومت دلگرمتر شده اند.
 
دیروز تمامی شبكه‌های سراسری اقدام به پخش تصاویر راهپیمایی بزرگ روز قدس كردند . شبکه شما وظیفه انعكاس تصاویر تظاهرات مردم را در شهرهای مختلف ایران اسلامی را به خوبی انجام داد و شبكه های پرس تی وی ، العالم و شبكه های چند زبانه برون مرزی این تصاویر را برای مخاطبان خود در سراسر جهان مخابره كردند .

بسیاری از مخاطبان خارجی این شبكه ها نیز از طریق سایت های اینترنتی موفق به دریافت تصاویر راهپیمایی بزرگ ملت ایران در حمایت از روز قدس شدند .  در ویژه برنامه های شبكه های دیگر نیز به صورت لحظه به لحظه مخاطبان از موج حضور مردم در راهپیمایی آگاه می شدند و به مصاحبه هایی كه خبرنگاران و گزارشگران با مردم داشتند نگاه می كردند.
 
دیروز روز پركاری برای عوامل فنی ، تصویر برداران ، صدا برداران ، عوامل تولید و خبرنگاران و مجریان بود. در بخش های خبری نیز تلاش دست اندركاران برای انعكاس كامل تظاهرات مردمی روز قدس به ثمر نشست و تقریبا هیچ نقطه از ایران اسلامی و حتی هیچ نقطه ار جهان كه فریادی برای حمایت از مظلومان بلند بود از دید دروبین های خبر دور نماند. 

اطلاعت و اخبار مربوط به این راهپیمایی بزرگ همچنان منتشر می شود و تلاش بخش های سیاسی رسانه ملی از این پس بر این خواهد بود كه بازتاب های این حماسه برگ را ثبت و پخش كنند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار