منتخبی از مهمانان "ماه عسل" در ویژه برنامه عید فطر شبکه سه

برنامه تلویزیونی"ماه عسل" به تهیه کنندگی و با اجرای "احسان علیخانی" سه شنبه 7مرداد روز عید فطر با دعوت از مهمانانی ویژه میزبان نگاه های مردم است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، برنامه تلویزیونی"ماه عسل" به تهیه کنندگی و با اجرای "احسان علیخانی" سه شنبه 7مرداد روز عید فطر با دعوت از مهمانانی ویژه میزبان نگاه های مردم است.

آخرین قسمت از این ویژه برنامه افطار ماه عسل، روز سه شنبه هفتم مردادماه روی آنتن می رود و جشنی از مهمانان ماه عسل را برگزار می کند. مدعوین این برنامه منتخبی از بهترین مهمانان ماه عسل در سال جاری هستند که چند نفر از آن ها به انتخاب مردم و براساس نظرسنجی صورت گرفته، انتخاب شده اند و قصه هایشان و ماجراهایی که پس از حضور در برنامه را پشت سر گذاشته اند، مرور می کنند. این رویه چند سالی است که در ماه عسل ادامه دارد. پخش این ویژه برنامه از ساعت16:30آغاز می شود و به مدت 120 دقیقه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است تیتراژ ابتدایی ماه عسل نیز در این قسمت توسط مردم بازخوانی شده است و کلیپی از آن تصاویر ارسال شده از سوی بینندگان با صدای مرتضی پاشایی به پخش می‌رسد.



انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار