در صورت ادامه بسکتبال، پایم را سریع جراحی می کنم؛

ویسی: از فدراسیون فقط نوربخش با من تماس گرفت!

عضو تیم ملی بسکتبال که برای دومین بار در مسابقات ملی آسیب دید، می گوید از زمان بازگشت به تهران بعد از کاپ آسیا تنها حسن نوربخش رئیس سابق سازمان لیگ با او تماس گرفته است.

سامان ویسی که از مسابقات کاپ آسیا با مصدومیتی سنگین برگشت به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد نظر پزشکان داخلی گفت: در بازگشت از ووهان، سراغ دکتر کیهانی رفتم و نظر او هم این بود که ACL زانویم پاره شده و باید عمل کنم. فعلا MRI جدید گرفته ام و باید 15 جلسه هم فیزیوتراپی کنم.
 
گارد تیم ملی تاکید کرد: اگر تصمیم به ادامه بازی داشته باشم باید تا 20 روز دیگر عمل کنم، اگر نه که وقت استراحت بیشتری با رفتن کنار خانواده در نظر می گیرم تا در زمانی مناسب که از نظر روحی هم آمادگی دارم برای جراحی بروم. چون مهمترین بخش جراحی همان فشار روحی است. علاوه بر اینکه خود عمل زانو با برداشتن رباط از قسمتی دیگر و همچنین یک ماه مشکل در خم و صاف کردن پا واقعا سخت است، بحث ذهنی آن سختتر به نظر می رسد.

فدراسیون باید در این موارد تشخیص دهد

وی در پاسخ به اینکه بعد از مصدومیت قبلی فدراسیون چقدر حمایتش کرد؟ توضیح داد: من هیچ وقت انتظاری از کسی ندارم. این هم تشخیص فدراسیون است که آیا باید حمایتی انجام دهد یا نه. بار قبل هم فدراسیون چکی داد که 70 درصد هزینه عمل جراحی را تامین می کرد. البته من به همان اندازه جراحی، پول فیزیوتراپی دادم اما به هر حال این مسائل را من نباید تشخیص بدهم یا اینکه به فدراسیون بروم که هزینه ی من را بدهید. این مسائل بستگی به این دارد که چقدر موضوع مهم باشد و پی گیر آسیب دیدگی ورزشکار باشند.
 
آیا فدراسیون این بار پی گیری وضعیت مصدومیت بازیکن در جریان بازی های ملی بوده است؟ ویسی پاسخ می دهد: تا به حال تنها کسی که از فدراسیون با من تماس گرفته، حسن نوربخش رئیس سابق سازمان لیگ بوده است. نوربخش هم واقعا آدم زحمت کشی بود و ما هر چه خاطره داریم به همراه او است که واقعا سالم کار می کرد و امیدوارم همیشه موفق باشد اما به غیر از او کسی بعد از کاپ آسیا با من تماس نگرفته است. 

تنها در تیم ملی از بسکتبال لذت می بریم

با این وجود بازیکن تیم ملی از بازی برای این تیم پشیمان نیست و می گوید: تیم ملی در ایران تنها جایی است که می توان در آن بسکتبال واقعی بازی کرد. در لیگ که تنها یک یا دو تیم خوب وجود دارد و بقیه لذتی از بازی نمی برند. در حالی که در تیم ملی با دوستان خود شرایط خوبی داریم و از بازی هم لذت می بریم. به هر حال این اتفاق برای هر کسی رخ می دهد و این هم شانس من است که دو بار چنین مصدومیتی را تجربه کردم.

ویسی در مورد ادامه بازی بسکتبال تاکید می کند: این هم بستگی دارد چون در شرایط فعلی این توانایی را در خودم نمی بینم. البته برگشت به بسکتبال کار مشکلی نیست بلکه پشت سر گذاشتن پروسه جراحی و تلاش برای بازگشت از صفر کار سختی است آن هم به عنوان کسی که تا به حال چهار بار جراحی کرده و سن پایینی هم ندارد.

قبلا سه بار جراحی کرده ام

وی اضافه کرد: من قبلا دو مچ پایم را به همراه زانوی راست عمل کرده ام و حالا زانوی دیگرم را باید عمل کنم. در این شرایط مشکل اصلی ام از نظر روحی است. البته خوشبختانه حمایت دوستانم از میان مربیان و بازیکنان واقعا از نظر روحی کمک بزرگی می کند و همه تاکید دارند که به بازی برگردم اما بعد از 3 عمل جراحی و یک سال محرومیتی که در دوران بازی گذرانده ام، رسیدن به سطح اول واقعا سخت است.
 
ویسی که علاوه بر بازی های ملی امسال، لیگ بعد را هم از دست داده، ابراز امیدواری کرد که تیم ملی در ادامه کار موفق باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سامان ، ویسی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار