خوی وحشیانه صهیونیست‌ها و وجدان‌های آگاه؛

دولتمردان فرانسه حمایت از فلسطین را برنمی‌تابند! / خشونت علیه تظاهرکنندگان در پاریس + فیلم و تصاویر

مردم بیدار دنیا با دیدن جنایات این روزهای گروه تروریستی داعش در عراق و صهیونیستها در غزه، اعمال وحشیانه آنها را به شدت محکوم کردند.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، روز گذشته شماری از فعالان مسیحی در شهر لندن، پایتخت انگلیس تظاهرات کردند تا اعتراض خود را به نحوه رفتار با مسیحیان در موصل ابراز کنند.

مسیحیان انگلیسی با تظاهرات در خیابان "داونینگ" لندن که دفتر نخست وزیری انگلیس در آنجا واقع است، محافظت بهتر از مسیحیان موصل را خواستار شدند. گفته می‌شود از زمان کنترل امور موصل به دست داعشی‌ها، حدود ده هزار مسیحی از این شهر فرار کرده‌اند.


همچنین در پاریس نیز تظاهرات و گردهمايی طرفداران فلسطينی و معترضان حمله نظامی رژيم صهيونيستی به نوار غزه با دخالت ماموران پليس بار ديگر به خشونت کشيده شد.






ماموران پليس تعدادی از جوانان معترض را دستگیر کردند و گزارشات حاکی از آن است که تاکنون حدود 40 نفر از شرکت‌کنندگان در تظاهرات و گردهمايی طرفداران فلسطينی و معترضان حمله نظامی اسرائيل به نوار غزه بازداشت شده‌اند.





بيشتر خبرنگاران حاضر در محل می‌گويند اين تظاهرات در آغاز بسيار آرام و مسالمت‌آميز بود و خانواده‌ها و زنان زيادی در آن شرکت کرده بودند. شاهدان می‌گويند مردم نه تنها از پاريس بلکه از ديگر شهرها و شهرک‌های حومه پاريس نيز به ميدان جمهوری آمده بودند تا صدای اعتراض خود را به ادامه جنگ غزه نشان دهند.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار