کانال‌های شمال شرق تهران بهسازی و لایروبی شد

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 از لایروبی و بهسازی کانال‌های سطح منطقه خبرداد و گفت: این طرح در 12 کانال و تونل زیرزمینی به مرحله اجرا درآمد.

 محمد شیری معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: به منظور سامانه آب‌های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر درخصوص بارندگی طرح بهسازی و لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های منطقه 4 در 12 نقطه منطقه به اجرا درآمد. 

وی افزود: این طرح 16 متر از کانال‌ها و تونل‌های زیرزمینی سطح منطقه در دستور کار بهسازی قرار گرفت که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است. 

شیری اضافه کرد: بازسازی کانال غیاثونر، سرپوشیده کردن و لایروبی کانال مالک اشتر بهسازی کانال استاد حسن بنا و مناسب‌سازی کانال‌های بنی هاشم کانال و تونل جمشیدیه در علم صنعت از جمله اقدامات پیش‌بینی شده در این طرح است. 

شیری تصریح کرد: در این راستا لوله‌گذاری خیابان جشنواره حد فاصل صادقی تا حجربن عدی و خیابان هنگام حد فاصل میدان الغدیر تا رسالت و غرب خیابان شهید استاد حسن بنا از دیگر اقدامات صورت گرفته در این طرح است. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 خاطر نشان کرد: با اجرا کامل این طرح احتمال آبگرفتگی معابر در زمان‌های بارش باران و برف به حداقل کاهش یافته و به طور کامل برطرف می‌شود. 

انتهای پیام/   
برچسب ها: کانال ، لایروبی ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار