شاکیان برای استرداد مبالغ پرداختی مراجعه کنند/

سازمان توسعه تجارت هيچ مجوزی در راستای برگزاری "همايش برند" صادر نكرده است

سازمان توسعه تجارت در اطلاعيه‌ای با تأکید بر اينكه هيچ مجوزی در راستای برگزاری همايش برند صادر نكرده است، اعلام كرد: فعاليت شركت موسوم به پيشگامان صنعت برای برگزاری همايش برند از نظر اين سازمان وجاهت ندارد و این شرکت به اتهام سوء استفاده از آرم سازمان مورد پیگرد قضایی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از سازمان توسعه تجارت، در بخشی از این اطلاعيه آمده است:‌ اين سازمان مطلع شده است كه برگزاري اجلاسي تحت عنوان اجلاس سراسري برند با رويكرد كيفيت نام و نشان تجاري با استفاده غيرقانوني از لوگوي سازمان توسعه تجارت به شركت‌‌هاي توليدكننده، صادركننده و صاحبان برند كشور اطلاع‌رساني شده و برخی شرکت‌ها با اعتماد به لوگوی سازمان توسعه تجارت، مبالغ هنگفتی را پرداخت کرده‌اند.
 
لازم به ذکر است، در چند روز گذشته شکایت‌های متعددی از سوی شركت‌‌هاي توليدكننده، صادركننده و صاحبان برند در خصوص پرداخت وجوه هنگفتی به شرکت پیشگامان صنعت برای حضور در اجلاس سراسري برند با رويكرد كيفيت نام و نشان تجاري به سازمان توسعه تجارت رسیده است.
 
سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: ضروری است که شاکیان در اسرع وقت با مراجعه به شرکت پیشگامان صنعت، مبالغ پرداختی خود را مسترد نمایند.
 
گفتنی است، برگزاركننده اين اجلاس پيشتر مدعي شده كه مجوز برگزاري همايش برند را از سازمان توسعه تجارت اخذ كرده است.
 
در ادامه اطلاعيه سازمان آمده است: سازمان توسعه تجارت مجوزي براي برگزاري همايش برند صادر نكرده و ادعاي شركت مذكور در اين ‌باره تكذيب مي‌شود؛ لذا استفاده هر شخص حقيقي یا حقوقي از نام و آرم سازمان توسعه تجارت بدون دریافت مجوز،‌ مورد پيگرد قضايي قرار خواهد گرفت.
 
در پایان خاطرنشان می‌شود، فعالان اقتصادي می‌توانند در برخورد با اينگونه موارد با مراجعه به پورتال اختصاصي سازمان توسعه تجارت به نشاني www.TPO.IR  و كسب اطلاع از فعاليت‌هاي در دستور كار سازمان، از صحت موضوع اطمينان حاصل کرده و مراتب خلاف واقع را به اين سازمان گزارش دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: توسعه ، تجارت ، مجوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار