خسروی سهل‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ساماندهی نیروی انسانی باید از اولویت‌های مهم وزارت آموزش و پرورش باشد

نماینده مردم تربت حیدریه گفت: ساماندهی نیروی انسانی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم وزیر آموزش و پرورش است، بنابراین با توجه به این هدف نیروی انسانی باید افزایش چشمگیری داشته باشد و بهترین استفاده را از نیروهای خود داشته باشیم.

"ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی" نماینده مردم تربت حیدریه، در گفتگو با خبرنگارپارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات ساماندهی نیروی انسانی برای آموزش و پرورش اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم وزیر آموزش و پرورش است، بنابراین این هدف با توجه به اینکه در ارتباط مستقیم با افراد است، موضوع مهمی به حساب می‌آید.
 
وی ادامه داد: در برخی از مناطق با کمبود نیروی انسانی در بحث آموزش مواجهیم و این در حالی است که در کلان‌شهر‌ها مازاد نیرو وجود دارد، بنابراین باید نیروی انسانی افزایش چشمگیری داشته باشد و بهترین استفاده را از نیروهای خود داشته باشیم.
 
نماینده مردم تربت حیدریه در پایان خاطرنشان کرد: قرار بر این بود که برای ۳۰ هزار نیرو پیش دبستانی آزمون برگزار شود اما این در حالی است که نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور اذعان داشتند که آموزش و پرورش بیشتر از سهمیه قانونی خود استخدام داشته و با مازاد نیرو روبه‌روست. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار