زاکانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کمیته اجرایی خانه احزاب در ابهام بود/بازگشایی خانه احزاب با شرط رعایت اعتدال و کارکرد صنفی

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: همه فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا بر این امر تاکید دارند که دعواهای سیاسی باید جای خود را به جایگاه صنفی خانه احزاب دهد و این خانه از جایگاه نامناسب خود بازگشت کند.

"علیرضا زاکانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اولین نشست مشترک استانداران، وزیر کشور و احزاب سیاسی که شامگاه شنبه برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست قانون احزاب، خانه احزاب و چگونگی بازگشایی آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همه فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا بر این امر تاکید دارند که دعواهای سیاسی باید جای خود را به جایگاه صنفی خانه احزاب دهد و این خانه از جایگاه نامناسب خود بازگشت کند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی کمیته اجرایی خانه احزاب که از 8 اصلاح‌طلب تشکیل شده بود را در هاله‌ای از ابهام دانست و بیان داشت: تشکیل هر کمیته‌ای و یا پیشنهاد وزیر کشور پیرامون باشگاه احزاب نیازمند دقت نظر در جهت فراهم کردن زمینه مناسب برای فعالیت صحیح و تعامل درست احزاب است.

زاکانی با تاکید بر رعایت اصل عدالت و حضور تمامی سلایق در خانه احزاب، خاطرنشان کرد: جلسات فعالان سیاسی و احزاب با وزیر کشور باید ادامه یابد و خروجی این باشد که با رعایت انصاف و اعتدال و با حضور جناح‌های مختلف شاهد بازگشایی خانه احزاب باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار