مساجد جنوب غرب تهران در آستانه عید فطر آذین‌بندی می‌شود

مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 18، از آذین‌بندی مساجد این منطقه در استانه عید فطر خبر داد.

 پریسایی مدیر اداره زیبا سازی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: آذین‌بندی و نورپردازی مساجد در محلات 16 گانه و نواحی 7 گانه منطقه 18 در آستانه عید سعید فطر در دستورکار اداره زیباسازی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش پویایی و چشم‌اندازهای بصری، آماده‌سازی مساحد در عید سعید فطر در محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

پریسایی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی زیباسازی منطقه 18 به منظور آذین‌بندی و نور پردازی مساجد در محلات 16 گانه و نواحی 7 گانه این منطقه به صورت مستمر در آماده‌باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آذین‌بندی و نورپردازی مساجد در محلات 16 گانه و نواحی 7 گانه منطقه 18 در آستانه عید سعید فطر، آماده‌باش اکیپ های اجرایی زیباسازی، شستشو، غبارروبی، عطرافشانی، نورپردازی و آذین‌بندی نمای بیرون مساجد به انجام تبلیغات محیطی، نصب اکران و جانمایی بنر عیدسعیدفطر، نصب پرچم‌های به رنگ ایران بر روی میله‌های پرچم معابر، محورهای اصلی، بزرگراه‌ها و بوستان‌های منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.

پریسایی خاطر نشان کرد: شستشوی المان‌های شهری، اماکن عمومی و مذهبی، رفع زوائد و اغتشاشات بصری، جداره‌های بد منظر شهری معابر نواحی 7 گانه و محلات 16 گانه، نصب ریسه‌های الوان و رنگی در معابر، محورهای اصلی، میادین، بوستان ها و بزرگراه‌‌ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: آذین ، مسجد ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار