عید فطر در کنار مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک

عطر دل انگیز ایمان در دل ها به مشام می رسد. گلبوته های صبر و مبارزه با نفس در جان ها شکفته می شود. روزعید فطر همه چیز رنگ و بوی خدایی دارد.

 هر چه اعمال نیک، تقوا و پرهیزکاری انسان بیشتر باشد، در روز عید بهخدا نزدیک تر و عطر و بوی عید برای او دلپذیرتر است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از پایگاه خبری کهریزک ، عید فطر زمان شکفتن گل های ایمان در دل و جان انسان بوده و تحفه خداوند به مؤمنانی است که با سلاخ روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته اند. آنان که پلیدی را از جان خود بیرون رانده اند و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند.

 آری عید سعید فطر روز تولد دوباره انسان است.در روز عید فطر مسلمانان با پرداخت زکات فطره قبل از برگزاری نماز، علاوه بر انجام وظیفه شرعی خویش باعث ریشه کنی فقر و رضایت خاطر برادران دینی و مسلمان خود می شوند. مسلمان زکات مال خویش را برای رضای حق و نزدیکی به خدا، قبولی روزه های ماه رمضان و بیمه کردن سلامت خود و خانواده تا آخر سال می پردازد .

کهریزک سرزمین کوچکی است اینجا لبخند سبز خدا پیداست ،زندگی دراین خانه ی  امید مانند رودی زلال جریان دارد اینجا عاشقان واقعی خود را وقف کسانی کرده اند  که تنها امیدشان بعد ازخدا نگاه گرم هم وطنانشان است .

این سرزمین پر از مهررا مردی  از تبار عشق و نور به نام دکتر حکیم زاده بنا نمود. او یقین داشت پس از خودش هستند انسهای که بتوانند این آشیانه را حفظ کنند وبالحق که این رویای او محقق شد و امروز پس از حدود نیم قرن هنوز این دهکده ی کوچک به یاری نیکوکاران و خیرین پاپرجاست .  
از جمله اهداف این موسسه نگهداری درمان و توانبخشی از معلولان ،سالمندان و بیماران مبتلا به ام.اس بی بضاعت و تلاش برای پیشگیری از پیشرفت ضایعه ها و تسکین درد آنها ،تأسیس و راه اندازی و تجهیز کلینیک، درمانگاه و بیمارستان بهمنظورارائهخدماتپزشکیودرمانیبهبیماراننیازمند،کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان حوادث ناشی از سیل و زلزله، آتش سوزی ،جنگ و حوادث غیرمترقبه در حد امکان،برنامه ریزی و تشکیل گروههای نیکوکاری برای خدمت به مددجویان و جلب کمک های نقدی و غیرنقدی،جمع آوری اطلاعات علمی، تحقیقی از سایر مراکز خیریه مشابه داخل و خارج کشور به منظور ارتقاء سطح علمی و خدماتی ،تشکیل کلاس و دوره های آموزشی(ضمن خدمت)کارکنان در سطوح مختلف به منظور ارتقای سطح علمی آنان و خدمت به مددجویان ،ایجاد محیط امن برای زندگی معلولان و سالمندان ،معرفی موسسه در سطح ملی و بین المللی برای جلب کمک های مادی و معنوی و هم چنین ارتقاء سطح سلامت معلولان از نظر جسمانی و روانی می باشد.

عید سعید فطر فرصتی است تا ما  بتوانیم با انواع کمکهای نقدی و غیر نقدی خود  گامی موثر در جهت زندگی بخشیدن به 1750 مددجوی نیازمند این مجموعه برداشته و از اجر دنیوی واخروی برخوردار شویم . مراجعه مستقیم به آسایشگاه کهریز ک و پرداخت فطریه به مراکز این موسسه در سطح شهر و شماره حسابهای بانکی آسایشگاه

  آسایشگاه خیریه کهریزک

سپهر بانک صادرات ، شماره حساب 0100580058008 شعبه باقرشهر کد شعبه 1248

 بانک ملی سیبا ، شماره حساب 0102708340006 شعبه استاد نجات الهی کدشعبه 452

بانک ملت جاری ، شماره حساب 42/ 32587 شعبه چهارراه ولیعصر(عج) کد شعبه 8/6201

بانک اقتصاد نوین شماره حساب 1- 5110110-750-117 شعبه شیراز شمالی کد شعبه 117
 
آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز

حساب سپهربانک صادرات شعبه 0102476484001 شعبه طالقانی کرج کدشعبه 4180 

حساب سیبا بانک ملی شماره 0105834227007 شعبه اسکان کد شعبه 271

حساب جام بانک ملت شماره 81/ 2888999 شعبه محمدشهر کد شعبه 6/8809
 
حساب درمانگاه جوادالائمه(ع) 

بانک پاسارگاد شماره حساب 255113282421 –شعبهافسریه–کدشعبه 255  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مددجو ، آسایشگاه ، کهریزک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار