مشهد/

حرم رضوی آماده پذیرایی از نمازگزاران عید سعید فطر

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس‌رضوی گفت: نماز عید سعید فطر ساعت ٧صبح به‌امامت آیت‌ا... علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد مقدس، در صحن جامع رضوی حرم رضوی اقامه خواهد شد

محمود ممتاز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری با شکوه‌تر نماز عید سعید فطر و پذیرایی از این نمازگزاران در حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش ‌از ١٠‌هزار نفر از خدمه و خدمتگزاران آستان مقدس رضوی برای خوش‌آمدگویی، پذیرایی و تکریم زائران، هدایت و کنترل مبادی ورودی و خروجی در روز عید سعید فطر در حرم مطهر رضوی مستقر خواهند ‌شد و از همه کسانی که در روز عید سعید فطر به حرم امام‌رضا(ع) مشرف می‌شوند، با بسته‌های متبرک پذیرایی می‌شود.

ممتاز ادامه داد: فرش کردن کلیه اماکن متبرکه ازجمله صحن‌ها، بست‌ها و دوربرگردان‌ها، تامین یک‌میلیون مهر نماز و نایلون کفش، ازجمله خدماتی است که در این عید بزرگ به زائران ارائه می‌شود.
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس‌رضوی عنوان کرد: از ساعات ابتدایی روز عید سعید فطر، پارکینگ‌های آستان قدس‌رضوی برای رفاه هر‌چه بیشتر نمازگزاران به‌صورت رایگان خدمات خود را به زائران ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: نماز ، فطر ، حرم ، مطهر ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.