ساری/

استقرار 6 پایگاه بهزیستی برای جمع‌آوری زکات فطره در آمل

رئیس بهزیستی آمل از برپایی و استقرار 6 پایگاه ثابت بهزیستی برای جمع‌آوری زکات فطره در این شهرستان خبر داد.

نصرت‌الله حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری از برپایی و استقرار پنج پایگاه ثابت بهزیستی برای جمع‌آوری زکات فطره در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: زکات فطره یکی از مواردی است که باید به نیازمندان و افراد بی‌سرپرست اختصاص یابد و در این زمینه طی سال‌های گذشته با اختصاص این کمک‌ها توانستیم گام‌های خوبی در مورد نیازمندان و مستمندان برداریم.

حسن‌زاده با اشاره به این پایگاه‌ها برای اختصاص فطریه به جامعه هدف بهزیستی شهرستان آمل یادآور شد: مردم مومن و خداجو می‌توانند فطریه خود را با مراجعه به اداره بهزیستی این شهرستان واقع در بلوار طالب آملی، جنب شبکه بهداشت و درمان پرداخت کنند و یا در اختیار پایگاه‌های این اداره در آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم (ع)ـ بلوار طالب آملی، مسجد غریب‌الغربا واقع در بلوار امام خمینی (ره) ـ آفتاب 52، مسجد موسی ‌بن ‌جعفر (ع) واقع در بلوار امام خمینی (ره) ـ آفتاب 12 و مصلای نماز جمعه واقع در خیابان 17 شهریور، منطقه سبزه‌میدان قرار دهند.

حسن‌زاده با اشاره به دیگر اقدامات این نهاد در روزهای ماه مبارک رمضان، از برگزاری طرح آگاهسازی پیشگیری از منع مصرف موادمخدر ویژه ماه مبارک رمضان در مسجد امام خمینی (ره) و روستای اسکومحله بخش امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان خبر داد.

رئیس بهزیستی آمل یادآور شد: این طرح با مشارکت ادارات بهزیستی و همکاری اداره تبلیغات اسلامی و موسسات مردم نهاد و غیردولتی دنبال شد که در آن آگاهسازی، پیشگیری و نقش والدین در خطرات و مضرات موادمخدر سنتی و صنعتی به ویژه شیشه و کراک در قالب سخنرانی اعلام شد.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: در این ایام 600 سبد غذایی به ارزش 6 میلیون ریال در میان خانواده‌های زیر پوشش این نهاد توزیع شد که در آن اقلامی همانند رب گوجه‌فرنگی، روغن، شکر، ماهی، ماکارونی، سویا، تن ماهی و برنج برای استفاده نیازمندان در نظر گرفته شد.ش

برچسب ها: استقرار ، زکات ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.