دو اثر جدید هنرمندان ارزشی در واکنش به جنایات اسرائیل در غزه

موشن گرافیک «زخم زیتون» و نماهنگ «زخم قدس» دو اثر جدید هنرمندان ارزشی در واکنش به جنایات صهیونیست ها عرضه شد.

 به گزارش حوزه سینما به نقل از عمارفیلم؛ هنرمندان ارزشی دو اثر جدید را در واکنش به حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه عرضه کردند.

خانه طراحان انقلاب اسلامی موشن گرافیک جدیدی با عنوان «زخم زیتون» عرضه کرده و به بررسی وقایع و جنایت‌های صهیونیست‌ها در فلسطین پرداخته است.

خانه طراحان انقلاب اسلامی، تاکنون آثاری را با عناوین صداقت آمریکایی، شمر زمانه‌ات را بشناس،‌ با یک گل بهار نمی‌شه، تهدید تولید ملی، مادر بی نشان، قربانی ترور و ... تولید کرده است که کلیپ صداقت آمریکایی از این مجموعه، از آثار مورد توجه در اکران های مردمی جشنواره عمار بوده است.

باشگاه ترانه و موسیقی راه نیز همزمان با روز جهانی قدس ترانه ی «زخم قدس» را همراه با یک کلیپ منتشر نمود که ترانه ی آن را «علی فردوسی» شاعر خوش قریحه و جوانی سروده است که چند روز قبل با قرائت شعری با مضمون فلسطین در محضر رهبر انقلاب مورد تحسین ایشان قرار گرفت. تنظیم آهنگ این اثر نیز توسط «کامران میرزایی» انجام شده است که پیش از این ترانه‌های «جرم پرواز» و «گزینه‌های روی‌میز» از او با استقبال مواجه شده بود. خوانندگی این اثر نیز با صدای تازه و متفاوت «پویا بابایی» است که چندی پیش ترانه «جرم پرواز» با صدای او منتشر شده بود.

استفاده از این آثار در اکران‌های روزهای آینده به اکران کنندگان پیشنهاد می‌شود.



انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار