زنجان/

اقدامات موثر اداره کل منابع طبیعی زنجان درجهت حفاظت از عرصه ها و منابع طبیعی

طی چهار ماه نخست سال 335 مورد گزارش مردمی از تخلفات منابع طبیعی به یگان حفاظت منابع طبیعی واصل شده است که نشان از اعتماد مردم به این اداره برای حفاظت از منابع طبیعی استان را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به این مطلب گفت : بعد از تشکیل یگان همزمان در سراسر کشور در سال 85 در این استان اقدامات خوب و موثری در جهت حفاظت از عرصه ها و اعیانی منابع طبیعی انجام شده است.


اسکندری افزود: تشکیل پاسگاه‌های ویژه منابع طبیعی در شهرستان‌ها، تهیه و نصب تابلوهای هشدار دهنده تخلفات و جرایم منابع طبیعی به ویژه در محورهای مواصلاتی از جمله اقدامات یگان حفاظت منابع طبیعی استان در مناطق مختلف بوده است.


وی ادامه داد :سیستمی کردن اخذ گزارش های مردمی در زمینه تخلفات منابع طبیعی از طریق سامانه «1504» از دیگر اقدامات یگان حفاظت منابع طبیعی استان بوده است.


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اضافه کرد : تجهیز یگان حفاظت منابع طبیعی زنجان به دو دستگاه خودروی آتش نشانی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته طی چهار ماهه نخست سال بوده است.


اسکندری افزود: راه‌اندازی شبکه رادیویی بی‌سیم نیز از اقدامات صورت گرفته طی چهار ماهه نخست سال جاری در یگان حفاظت منابع طبیعی استان برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی است.


وی خاطرنشان کرد:در چهار ماهه نخست سال مناطق بحرانی استان زنجان توسط یگان حفاظت منابع طبیعی این استان شناسایی شده و نیروهای این یگان برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.