مدیرعامل شرکت شهر سالم مطرح کرد:

ارائه خدمات رایگان فوریت های پزشکی شهر سالم در روز عید فطر

کادر پزشکی و اورژانس شرکت شهر سالم شهرداری تهران برای ارائه خدمات رایگان بهداشتی درمانی به نمازگزاران روز عید سعید فطر آماده می شوند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از روابط عمومی شرکت شهر سالم شهرداری تهران، حسن علی غفاری ، مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به هماهنگی های انجام شده از روزهای قبل جهت ارائه خدمات مطلوب به نمازگزاران در روز عید سعید فطر تاکید کرد: به همین منظور 3 دستگاه آمبولانس به همراه نیروهای متخصص اورژانس شامل پزشک و کارشناس فوریت های پزشکی به محدوده از پیش تعیین شده برگزاری نماز عید سعید فطر اعزام می شوند.

وی افزود: در همین راستا مرکز بهداشتی درمانی منطقه 3 شرکت شهر سالم شهرداری تهران به عنوان پایگاه ثابت اورژانس شرکت آماده سازی شده و آماده ارائه خدمات ویزیت پزشک عمومی، اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه و داروخانه خواهند بود.

حسن غفاری، هماهنگی با سازمان تاکسیرانی به منظور انتقال بیماران پس از مداوا در مراکز بیمارستانی را از دیگر اقدامات در روز عید فطر خواند و گفت: 5 دستگاه تاکسی در بیمارستان ها و درمانگاه های از پیش تعیین شده در محدوده برگزاری نماز عید سعید فطر جهت انتقال بیماران نمازگزار از بیمارستان به آدرس منازل آن ها استقرار می یابند.
 
وی تاکید کرد: همچنین کمیته درمان ، هماهنگی با بیمارستان های امام خمینی - شریعتی –سینا - مرکز قلب تهران - قلب مدرس – طالقانی - امام حسن - 15 خرداد – فیروزگر - شهید رجائی - ولی عصر ناجا و سجاد جهت پذیرش بیماران اورژانسی نمازگزار را انجام داده و هزینه های بستری و درمان سرپایی این بیماران از طریق تسلیم فرم خاص اعزام بیمار به مراکز درمانی از پیش تعیین شده با پوشش بیمه شهر شهرداری تهران پرداخت خواهد شد .

مدیرعامل شرکت شهر سالم همچنین از هماهنگی با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد و افزود: این هماهنگی ها جهت تامین و رعایت موازین و موارد بهداشتی در محل سرویس های بهداشتی، وضوخانه ها و نظارت بهداشتی بر توزیع بسته های خوراکی صورت گرفته است.
 
 انتهای پیام/
برچسب ها: اورژانس ، خدمات ، عید فطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار