کرمانشاه/

بعضی از رفتار های غلط کودکان در نتیجه رفتار والدین است.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بسیاری از آموزش‌های غلط به‌دلیل سهل‌انگاری در منزل به کودک یاد داده می‌شود، گفت: تربیت کودکان باید براساس آموزه‌های دین مبین اسلام صورت بگیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛آیت‌الله حسن ممدوحی صبح امروز در جمع مدیران مهدهای کودک استان کرمانشاه گفت: کودکان در سنین پیش از دبستان باید برای ورود به دبستان آماده شوند و موضوعات تربیتی متناسب با جامعه و فرهنگ ایرانی اسلامی ما به آنان یاد داده شود.

ممدوحی با تاکید بر اینکه اشتغال کودکان نباید بازیچه باشد گفت : مفاهیمی که در مهدهای کودک آموزش داده می‌شود، باید کودک را برای طی کردن مسیر صحیح آماده کند.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مشخص کردن چهارچوب و اصول آموزشی را مورد تاکید قرار داد و افزود: آموزه‌های مختلف در سنین کودکی تنها در حد حفظ مطالب کوتاه امکان‌پذیر است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: یک سلسله قالب‌های لفظی باید به کودکان آموزش داده شود و کودکی که از دوره شیرخوارگی به مرحله طفولیت می‌رود، تا هفت سال طبق روایات اسلامی در خانه امیر است.

این مسئول سن هفت تا 14 سالگی را سن کنترل بچه‌ها بیان کرد و گفت: کودکان از 14 تا 21 سالگی وزیر و مشاور خانواده هستند و از 21 سالگی به بعد می‌توانند با استقلال به راه خود ادامه بدهندز/.

برچسب ها: کرمانشاه ، رفتار ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.