امیر اسماعیلی خبر داد

رونمایی از سامانه‌های جدید پدافندی در رژه 31 شهریور امسال

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: دستاوردهای جدید قرارگاه در حوزه سامانه‌های موشکی و راداری در رژه 31 شهریور امسال رونمایی خواهد شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای سایت راداری سوباشی گفت: پدافند هوایی همیشه هوشیار، بیدار و آماده است و انشاالله دستاوردهای جدید قرارگاه در حوزه سامانه‌های موشکی و راداری در رژه 31 شهریور امسال رونمایی خواهد شد.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اظهار داشت: امسال مراسم یادبود شهدای سوباشی به علت نزدیک بودن به روز بزرگ قدس و همزمانی با ماه مبارک رمضان رنگ و بوی خاصی دارد و شهدای سایت راداری سوباشی ثابت کردند که شهادت در جمهوری اسلامی ایران از حسن انتخاب است و اتفاقی نیست.
 
امیر اسماعیلی در پایان افزود: امروز بعداز 35 سال از انقلاب اسلامی پایداری و استقامت مردم در برابر ظالم زورگو بسیار پر رنگ است و همه دیدند که روز قدس جوانانی که انقلاب و حضرت امام (ره)را ندیده بودند در راهپیمایی این روز شرکت کردند و از مردم بی دفاع غزه حمایت کردند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار