قزوین/

اقتصاد مقاومتی در گرو داشتن تفکر بسیجی است

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: تحقق و شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی در گرو داشتن تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

حمیدرضا الله‌بداشتی با اشاره به راهکارهای دستیابی به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: این مهم تنها با پیشبرد گفتمان ولایت محقق می‌شود و راه رسیدن به حماسه اقتصادی که یک راهبرد بزرگ است تنها با اقتصاد مقاومتی ممکن خواهد بود.

وی افزود: تحقق حماسه اقتصادی یک نقطه هدف و اقتصاد مقاومتی بهترین راه رسیدن به این نقطه است و با تحقق آن می‌توان برای اقتصاد کشور محیط امنی را ایجاد کرد و در برابر تحریم‌ها و شیطنت‌های دشمن با توان بالاتری مقاومت کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین بیان کرد: برای تحقق حماسه اقتصادی باید تفکر بسیجی را گسترش داد؛ چراکه فضا و انگیزه مطرح در اقتصاد کسب سود است و ورود به این عرصه با تفکر بسیجی و ایثار نیاز به مجاهدت و تلاش دارد تا بتوان این تفکر را جا انداخت.

این مسئول تصریح کرد: فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی اثرات مثبتی را بر جای گذاشته است و این سازمان تلاش کرده تا با نگاه جامع به همه موضوعات مطرح در اقتصاد مقاومتی حضور پیدا کند.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی‌ با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه و محرومیت‌زدایی به عنوان یک سازمان پیشرو است و در این زمینه با بسیاری از نهادها و سازمان‌ها و ادارات دولتی و غیر دولتی همکاری و تعامل دارد و همه مسئولان استان می‌توانند از تمام ظرفیت‌های این سازمان برای تحقق این امر استفاده کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین یادآور شد: ترویج فرهنگ کار و تلاش، کسب تجارت شغلی و مهارتی، تقویت توانمندی فردی و گروهی، کمک در کاهش هزینه‌های دولت، سرعت بخشیدن به انجام پروژه‌های کوچک و افزایش دلبستگی مردم به نظام از دستاوردهای بسیج سازندگی است.

الله‌بداشتی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با همکاری سازمان‌ها و ادارات دیگر و با انجام پروژه‌های عمرانی و فرهنگی علاوه بر ترویج فرهنگ جهاد و ایثار در بین جوانان و سایر اقشار مردم سهمی ارزشمند در عمران و آبادانی کشور دارد، زیرا با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی این سازمان و حضور در کنار سایر ادارات، سرعت انجام پروژه در مناطق محروم سرعت می‌یابد./ز

برچسب ها: اقتصاد ، مقاومتی ، بسیجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.