با صدور نامه سرگشاده به آیت‌الله آملی لاریجانی؛

دانشجویان 6 دانشگاه کشور خواستار برخورد قضایی با "روزنامه آرمان‌" شدند

بسیج دانشجویی ۶ دانشگاه کشور خواستار برخورد قوه قضاییه با روزنامه آرمان شدند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی 6 دانشگاه کشور در پی انتشار کاریکاتوری توهین‌آمیز به نیروهای جهاد فلسطینی با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه، خواستار برخورد با "روزنامه آرمان‌" شدند.
 
متن کامل این نامه به شرح زیر است:
 
ریاست محترم قوه قضائیه
 
حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی
 
سلام علیکم؛
 
با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام، حوادث اخیر غزه و اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه، فجایع عظیم بشری را رقم زده و همه جهانیان را به موضع‌گیری علیه رژیم غاصب واداشته است.
 
این فجایع بار دیگر مُهر اثباتی بر کلام امام راحلمان است که همیشه تأکید بر حذف این رژیم سفاک و غده سرطانی داشت و آنچنان که رهبری معظم انقلاب در دیدار دانشجویان فرمودند، تنها راه مقابله با رژیم زورگوی صهیونیستی نبرد مسلحانه است.
 
این واقعیت در جنگ‌های 33 روزه حزب‌الله و جنگ 8 روزه غزه به وضوح عیان شد. این رهنمودها و تجربه‌های در پیش بی‌شک لزوم حمایت جدی از مقاومت که در صف مقدم نبرد مسلحانه با اسرائیل است را بر همگان واجب می‌کند که باید به عنوان راهبرد اصلی مدنظر قرار گیرد.
 
مع‌الاسف عده‌ای واپس‌گرا در سالیان قبل منادی «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» بودند اما با اقدامات ضدبشری غیرقابل انکار سگ‌های منطقه و حضور پر شور مردم در راهپیمایی‌های روز قدس به ویژه روز قدس امسال جواب محکمی از مردم دریافت کرده بودند و دیگر جرأت اذعان علنی اینگونه شعارهای سخیف و بی‌مغز را نداشتند، اما امروز در سایه مدیریت ضعیف و همراه با تساهل و تسامح در حوزه مطبوعات، بر شعارخائنانه قبلی خود به گونه‌ای جدید تأکید کنند.
 
روزنامه آرمان که در شماره‌های مختلف خود سعی در به میدان کشاندن فعالان فتنه و ساختارشکنان دارد، این بار با درج کاریکاتوری توهین آمیز به استهزاء مقاومت پرداخته و ایشان را یکی از عوامل کشتار مردم مظلوم غزه بر شمرده است.
 
اینک مطالبه جدی دانشجویان انقلابی آن است که به صورت ویژه با جریاناتی که در حال مصادره مطبوعات کشور و نشر مسائل دور از واقعیت و باورهای عمومی مردم هستند برخوردی اساسی شود.
 
بسیح دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان
 
بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه
 
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج
 
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر
 
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد البرز
 
بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار