اعلام کاروان های حج ایرانیان مقیم خارج از کشور

لیست کاروان های حج ایرانیان مقیم خارج از کشور اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، هرساله در ایام حج تمتع جمعی از مشتاقان زیارت بیت الله الحرام و حرم شریف نبوی(ص) را هموطنان عزیزمان در خارج از کشور تشکیل می‌دهند که سازمان حج و زیارت برای رفاه حال این عزیزان تسهیلاتی ارائه می نماید.

پیش از موسم حج هر سال اسامی تعدادی کاروان طی اطلاعیه ای از سوی سازمان حج و زیارت برای پذیرش ایرانیان خارج از کشور اعلام می‌شود که این کاروان ها تنها مجاز به پذیرش هموطنانی هستند که خارج از کشور اقامت دارند.

هموطنان عزیزمان که در کشورهای خارجی اقامت دارند، پس از اعلام اسامی این کاروان ها از سوی سازمان حج و زیارت، از طریق تماس تلفنی یا ارسال ایمیل به این کاروان ها جهت ثبت نام در گروه های یاد شده اقدام می نمایند.
لیست کاروان های حج 93 برای ثبت نام و پذیرش ایرانیان خارج از کشور به شرح فایل پیوست می باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حاجی
۱۱:۴۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
با سلام. من سال قبل توفیق انجام اعمال حج واجب نصیبم شد و با چندین کاروان از ایرانیان مقیم خارج که زیر نظر سازمان حج فعالیت می کردند برخورد کردم. جالب اینجاست که از هرکدام از اعضای این گروه سوال می کردم از کدام کشور هستند متفق القول جواب همه این بود که از داخل ایران اعزام شده اند که با قیمت های فضایی به حج آمده اند. ظاهرا این هم بهانه ای برای انجام یکسری امور قانون گریزی و تجارت پر سود !!!!!
آخرین اخبار