"مارک والبرگ" تنها مرد ایستاده در برابر بیگانگان

قسمت چهارم فیلم اکشن "تبدیل شوندگان" با عنوان "عصر انقراض" با ورد بازیگران جدید توانست فروش میلیونی خود را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران،‌ "تبدیل شوندگان: عصر انقراض" فیلم اکشن علمی- تخیلی محصول 2014 کشور آمریکا است. این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلم‌های "تبدیل شوندگان" است و "مارک والبرگ" ستاره‌ی این قسمت از فیلم است.
 
"تبدیل شوندگان: عصر انقراض" دنباله‌ی "تبدیل شوندگان:تاریکی ماه" است که وقایع داستان را بعد از پنج سال دنبال می‌کند.
 
این قسمت از فیلم را هم مایکل بی کارگردانی کرده و فیلم نامه نویسی این مجموعه فیلم‌ها از قسمت "تبدیل شوندگان: انتقام شکست خوردگان" بر عهده‌ی "ارن کروگر" بوده است.
 
"تبدیل شوندگان: عصر انقراض" بازیگران جدیدی دارد و اولین قسمتی است که در آن از "دینوبوتس" استفاده شده است.
 
تبدیل شوندگان قبلی را هم می‌توان در این قسمت دید مثل "اپیتیموس پرایم"، "بامبلبی"،‌ "راچت"،‌ "لیدفوت" و "برنیز"/  "تبدیل شوندگان بیست و هفتم ژوئن 2014 در فرومت آی مکس و سه بعدی برروی پرده‌ی سینماها رفت.
 
هنگامی که فیلم انتشار یافت، با انتقادات منفی روبرو شد. منتقدان از بازیگری،‌کارگردانی، فیلم نامه نویسی و مدت زمان فیلم انتقاد کردند،‌ البته آن‌ها از صحنه‌های اکشن، جلوه‌های بصری و بازی "والبرگ" و "توچی" تعریف و تمجید کردند.
 
"تبدیل شوندگان:عصر انقراض" در سایت "روتن تومیتو" به درجه‌ی 17 درصد دست یافت که پایین ترین درجه برای فیلم‌های این مجموعه است.
 
دهم جولای 2014 "تبدیل شوندگان: عصر انقراض" به فروشی معادل 192 میلیون دلار در آمریکا و کانادا و 435 میلیون دلار در دیگر کشورها دست یافت.
 
این فیلم نود و یکمین فیلم پر فروش و چهارمین فیلم پر فروش 2014 است. "تبدیل شوندگان: عصر انقراض" در شش روز به 400 میلیون دلار، 500 میلیون دلار در ده روز و 600 میلیون دلار فروش در 13 روز دست یافت.


 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار