از سوی بانک گردشگری اعلام شد/

رونمایی از کتاب "نظام اعتباری، فرایند عملیات اعتباری"

در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان بانک گردشگری و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از کتاب "نظام اعتباری، فرایند عملیات اعتباری" رونمایی شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومی بانک گردشگری، در این مراسم "علی‌اصغر سفری، مدیرعامل بانک گردشگری" با اشاره به اهمیت همکاری میان دانشگاه و صنعت، بر ضرورت تولید پایان‌نامه‌ها و انجام پژوهش‌های مورد نیاز صنعت بانکداری کشور تاکید کرد و گفت:
"بانک گردشگری آماده حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی است."

بر اساس این گزارش، "انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک با هدف توسعه ملی در حوزه های مرتبط به ویژه صنعت گردشگری" و "همکاری در برگزاری سمینارها، نشست های علمی و پژوهشی در حوزه های پولی، بانکی، مدیریتی، گردشگری و... حسب توافق طرفین" از جمله مهم‌ترین سرفصل‌های تفاهم‌نامه است.

 یادآور می‌شود، در حاشیه امضای تفاهم‌نامه فوق از کتاب "نظام اعتباری، فرایند عملیات اعتباری" که توسط "علی‌اصغر سفری، مدیرعامل بانک گردشگری" نگارش شده نیز رونمایی شد. گفتنی‌است، در راستای ارتقا و گسترش سطح همکاری های متقابل فیمابین دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و بانک گردشگری، توسط "طهمورث حسنقلی‌پور" و "علی‌اصغر سفری" امضا شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، گردشگری ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار