از ابتدای تهاجم صهيونيستها به غزه 110 نظامی صهيونيست به هلاکت رسيده اند

گردان‎های القسام در بیانیه از کشته شدن 110 سرباز صهیونیست و مجروح شدن ده‎ها تن دیگر خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ، امروز سه شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد از آغاز تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ، دست کم 110 نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده است . 
به گزارش خبرگزاری آناتولی ،‌ در بیانیه گردان های قسام که امروز انتشار یافت آمده است :‌«‌ مبارزان ما به تلافی کردن تهاجم نظامی دشمن در حومه نوار غزه ادامه می دهند و از زمان آغاز عملیات تهاجم زمینی اسرائیل به غزه تاکنون بیش از 110 افسر و نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده اند و صدها تن دیگر را زخمی کرده اند . »‌
این بیانیه می افزاید :‌ «‌ مبارزان گردان های قسام موفق شده اند تنها در روز گذشته در قالب سه عملیات جداگانه نوزده نظامی اسرائیلی را به هلاکت برسانند . »‌
گردان های قسام اعلام کرد ده نظامی اسرائیلی در عملیات پشت خطوط مقدم دشمن در شرق شهر غزه ، شش نظامی در حمله خمپاره ای به نظامیان اسرائیلی در شرق خان یونس و بقیه در درگیری در شمال نوار غزه به هلاکت رسیده اند . 

در همین حال شبکه المیادین گزارش داد در جریان هدف قرار گرفتن دانشگاه اسلامی در منطقه خان یونس در جنوب باریکه غزه دست‎کم 4 نفر از یک خانواده شهید و نزدیک به 20 تن دیگر مجروح شدند.


انتهای پیام/
برچسب ها: کشته ، زخمی ، غزه ، فلسطین ، باریکه ، وزیر ، خارجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار