فیلم‌های سینمایی شبكه دو در تعطیلات چهار روزه پایان هفته

شبكه دو سیما برای اوقات فراغت مخاطبان خود، چهار روز پایانی هفته جاری (سه شنبه 7 مرداد تا جمعه 10 مرداد) هر روز در سه نوبت فیلم سینمایی در قالب «با ما بیا سینما»، «سینما زندگی» و «سینما مهتاب» پخش می كند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، به مناسبت عید سعید فطر و تعطیلات چهار روزه پایانی هفته جاری فیلمهای سینمایی «رؤیای آبنباتی»، «رمضان آن سال»، «نگهبان باغ وحش»، «ابری با احتمال كوفته قلقلی»، «ضد گلوله» یا «آدم آهنی»، «پنگوئن های آقای پاپر»، «ویكی و مردان پرزور»، «جومانجی»، «آلبرت دوست نامرئی من»، «پرستار ممنوع» و «حقه» را به روی آنتن شبكه دو می برد.
 
فیلمهای سینمایی سه شنبه 7 مرداد

فیلم «رؤیای آبنباتی» (Hop) محصول سال 2011 به كارگردانی تیم هیل درخصوص خرگوش جوانی است كه در خانواده‌ای زندگی می‌كند که همه اعضای خانواده هرساله مشغول پخش شکلات و هدایای عید بوده اند ولی او به این کار علاقه‌ای ندارد و برای همین از جزیره شان بیرون می آید و ... بازیگرانی كه در این فیلم به ایفای نقش می پردازند راسل برند، جیمز مارسدن، الیزابت پرکینز هستند. این فیلم در باكس «با ما بیا سینما» ساعت 8:30 پخش می‌شود.

فیلم «رمضان آن سال» محصول سال جاری گروه فیلمهای تلویزیونی شبكه دو سیما به كارگردانی فریدون فرهودی و تهیه کنندگی امیرعباس کنی است كه هنرمندانی همچون ﻓﺮﺣﻨﺎﺯ ﻣﻨﺎﻓﯽ ﻇﺎﻫﺮ، ﻣﺠﯿﺪ ﺷﻬﺮﯾﺎﺭﯼ، ﺭﺿﺎ ﺁﺣﺎﺩﯼ، ﺷﯿﻮﺍ ﺧﺴﺮﻭ ﻣﻬﺮ و ﮐﯿﻤﯿﺎ ﺣﺴﯿﻨﯽ (ﺑﺎﺯﯾﮕﺮ ﺧﺮﺩﺳﺎﻝ فیلم «ﺟﺪﺍﯾﯽﻧﺎﺩﺭ ﺍﺯ ﺳﯿﻤﯿﻦ» ) در آن بازی می كنند. این تله فیلم درباره ﺧﺎﻧﻤﯽ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﺮﯾﻢ است ﮐﻪ ﺑﺮﺧﻼﻑ ﻧﻈﺮ ﺑﺮﺍﺩﺭش، ﻗﺼﺪ ﺩﺍﺭﺩ ﻣﺮﺍﺳﻢ ﯾﺎﺩﺑﻮﺩ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﭘﺪﺭﯼ ﻭ ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﻫﻤﻪ ﺍﻗﻮﺍﻡ ﻭ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪﻫﺎ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﮐﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﻣﻮﺍﻧﻌﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺟﺮﺍ ﺷﺪﻥ ﺍﯾﻦ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﻮﺍﺟﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ و ... این فیلم ساعت 17:30 پخش و پنجشنبه 9 مرداد ساعت 23:45 بازپخش خواهد شد. 

فیلم سینمایی «نگهبان باغ وحش» (Zoo keepers) پخش می شود. این فیلم محصول سال 2011 به كارگردانی فرانک کوراسی است و کوین جیمز و روساریو داوسون در آن به ایفای نقش می پردازند. داستان فیلم در مورد باغ وحشی است که قرار است برای آنجا رئیس جدید انتخاب شود. در این بین یک نگهبان قدیمی به نام گریفین تصمیم می گیرد تا با یکی دیگر از کارمندان باغ وحش به نام گیل رقابت کند ولی ... این فیلم در قالب «سینما مهتاب» ساعت 30 دقیقه بامداد به روی آنتن می رود.
 
فیلمهای سینمایی چهارشنبه 8 مرداد

انیمیشن «ابری با احتمال كوفته قلقلی» (Cloudy with a Chance of Meatballs) محصول سال 2009 نیز در قالب «با ما بیا سینما» ساعت 8:30 از شبكه دو پخش می شود. این انیمیشن به كارگردانی فیل لورد و كریستوفر میلر پیرامون برادری به نام هِنری است كه با خواهرش به داستان پدربزرگشان در مورد اتفاقات عجیب یک جزیره در اقیانوس اطلس گوش می دهند و اینكه مردم این جزیره فقط غذاهای ساده و تکراری می خورند و بعداً یکی از اهالی آن جزیره به فکر به وجود آوردن تحول غذایی جالب برای شهرشان می شود و دست به کار عجیبی می زند كه ... 

فیلم سینمایی كه در قالب سینما زندگی در این روز ساعت 17:30 به روی آنتن می رود یكی از دو فیلم «ضد گلوله» یا «آدم آهنی» خواهد بود. فیلم سینمایی «ضد گلوله» به كارگردانی مصطفی کیایی و ایفای نقش هنرمندانه مهدی هاشمی كه در ایام نوروز سال جاری هم از این شبكه پخش شده بود، فضایی دارد كه مربوط به اواسط دهه ۶۰ و اوج دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق است. این فیلم قصه مردی حدود ۵۰ ساله در تهران را روایت می‌کند که مشغول قاچاق نوارهای لس آنجلسی و فیلم‌های ویدئویی بوده و در اثر یک اتفاق در می‌یابد که توموری در سر دارد و تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند و ...

و اما فیلم سینمایی «آدم آهنی» به كارگردانی و نویسندگی رحیم بهبودی‌فر در ژانر كودك ساخته شده و سال 91 در سینماها اكران شد. این فیلم در بازار جشنواره كن سال 92 شركت داشته و بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هومن برق نورد، لادن طباطبایی، محمد علی کیانی، علی صادقی امیر غفارمنش، حامد کیازال و علیرضا مظفری در آن به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم درباره پسر نوجوانی به نام سینا است که به دلیل زیاده‌روی در انجام بازی‌های کامپیوتری دچار توهماتی شده و والدین او نیز توجهی به این امر ندارند....

فیلم سینمایی «پنگوئن های آقای پاپر» (Mr. Popper’s Penguins) به كارگردانی مارک واترز و ایفای نقش جیم کَری و کارلا گوگینو در قالب «سینما مهتاب» ساعت 30 دقیقه بامداد پخش می شود. داستان این فیلم در مورد شش پنگوئنی است که مردی به نام پاپِر را از پدرش به ارث برده است. آقای پاپر یک تاجر جوان است که از همسرش جدا شده و با دو فرزندش رابطه خوبی ندارد و حضور همین پنگوئنی ها تحولی در زندگی او به وجود می آورد...
 
فیلمهای سینمایی پنجشنبه 9 مرداد

فیلم سینمایی «ویكی و مردان پرزور» (Vicky the Viking) محصول سال 2009 آلمان در قالب «با ما بیا سینما» ساعت 8:30 از شبكه دو پخش می شود. این فیلم به كارگردانی مایکل هاربیگ و ایفای نقش یوناس هامِرِل و والدمار کوباس درخصوص ویکی پسر کوچک وایکینگی است که از هوش بالایی برخوردار است ولی از نظر پدرش، هالوار که معتقد است یک وایکینگی باید تنها زورِ بازو داشته باشد تصمیم می گیرد تا با ویکی مبارزه کند ولی ... این فیلم در قالب «با ما بیا سینما» ساعت 8:30 صبح پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «جومانجی» (Jumanji) محصول 1995 به كارگردانی جو جانستون و با ایفای نقش سیسیلیا روس و ریکاردو دارین درخصوص پسر جوانی به نام آلن پریش است كه یک جعبه بازی پیدا می‌کند و با کمک دختر همسایه شان (سارا ویتل) بازی را آغاز می‌کند ولی پس از آغاز بازی آلن به طرز عجیبی غیب می‌شود و سارا فرار می‌کند. ۲۶ سال از آن زمان میگذرد تا خانواده شپرد به آن خانه نقل مکان می کنند و با پیدا کردن جومانجی بازی را از سر میگیرند. این موضوع باعث ملحق شدن آلن پریش به آنها می‌شود و ... این فیلم ساعت 17:30 در قالب «سینما زندگی» پخش می شود.
 
فیلمهای سینمایی جمعه 10 مرداد

فیلم سینمایی «آلبرت دوست نامرئی من» (Albert - Mein unsichtbarer Freund) محصول 2007 آلمان به كارگردانی یورگو پاپاواسیلیو و هنرنمایی سوزانه سیمون و دومینیک راک درخصوص یک خانواده شاد و خوش‏بخت به نامهای «مکس»، «آنا» و «دانیل» است. مکس رئیس موفق یک کارخانه اسباب‏بازی است. او از کوچک‏ترین ایده‏ای استفاده می‏کند تا اسباب‏بازی بسازد لذا بعضی اوقات به ایده‏های عجیبی نیز دست می‏یابد. پس از مرگ ناگهانی آنا، مکس به ادعای خود در همه جا با مردی به نام «آلبرت» صحبت می‏کند. مردی که نامرئی است و کسی به جز مکس نمی‏تواند او را ببیند و ... این فیلم در قالب «با ما بیا سینما» ساعت 8:30 صبح پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «پرستار ممنوع» (The No Sit List) محصول سال 2009 به كارگردانی داگلاس هورن و ایفای نقش ترنتون راجرز، ریکو رودریگوئز و کریس کلولند است. در خلاصه این فیلم آمده: دنی پسر بچه ای بازیگوش و پر از هیجان است. پدر و مادر دنی به شغل وکالت مشغولند و خود را درگیر پرونده های افراد مختلفی نموده اند و تقریباً همه روز و شب بدنبال کار وکالت افراد می باشند . دنی پرستاری دارد که به علت تحصیل در دانشگاه و امتحانات مجبور است به مدت دو هفته از دنی جدا شود و پدر و مادر دنی متاثر از اینکه به سختی بتوان پرستاری را هر چند موقت پیدا کرد که دنی با او کنار بیاید  از دنی میخواهند که با پرستار جدید سازش نماید اما ... این فیلم سینمایی ساعت 17:30 در قالب «سینما زندگی» پخش می شود.

فیلم سینمایی «حقه» (Trick) محصول 2010 لهستان به كارگردانی جان هرینیاک و ایفای نقش ماریان زید زیل، آندری چیرا و کارولینا گروسکا ساعت 23:45 به روی آنتن می رود. در خلاصه این فیلم آمده: یک جاعل اهل لهستان صد دلاری دستگیر می شود و به زندان می افتد. او یک جاعل بسیار حرفه ای است که صد دلاری را به گونه ای چاپ کرده است که حتی سازمان های پولی آمریکا را نیز به اشتباه انداخته است. بعد از مدتی در زندان بودن او با یک نفر به نام پروفسور دوست می شود. پروفسور به خاطر خیانت شرکایش به زندان افتاده است. پروفسور قصد دارد که از زندان فرار کند برای همین برای این کار نقشه می کشد و ...


انتهای پیام/ اس
     
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.