سوزن بزنید تا لاغر شوید

زندگی ماشینی و کم تحرکی از یک سو و استفاده از غذاهای پرکالری از سوی دیگر نسل جدید را چاق و چاق‌تر می‌کند و در پی آن روشهای متعدد کاهش وزن رواج پیدا کرده است که نمی‌توان همه آنها را موثر دانست.

دکتر فرهاد صبری متخصص طب سنتی و سوزنی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  گفت: اصلی‌ترین دلیل چاقی در افراد پرخوری و اختلال در متابولیسم و سوخت و ساز بدن است و استفاده از روش علمی که به اصلاح متابولیسم و سوخت و ساز بدن منجر شود، می‌تواند به کاهش وزن افراد چاق کمک زیادی کند.

وی ادامه داد: اصلاح متابولیسم بدن یعنی اصلاح جذب و دفع بدن و تنظیم آن موجب تنظیم متابولیسم بدن می‌شود. یکی از روش‌های بسیار مفید برای این تنظیم، استفاده از طب سوزنی است.
طب سوزنی نقاطی از بدن که مربوط به متابولیسم در روده و معده و غدد داخلی است را نشان می‌کند.
در طب سوزنی، سوزن نزدیک پایانه‌های عصبی که به ارگانهای بدن وصل می‌شوند، وارد می‌شود و با تنظیم ترشحات روده و معده و غدد داخلی مربوط به متابولیسم بدن، کاهش اشتها و تنظیم متابولیسم را در پی خواهد داشت.

این متخصص طب سوزنی بیان کرد: با انجام طب سوزنی و تنظیم شدن متابولیسم بدن بخصوص در افرادی که با گرفتن رژیم‌های بی‌اساس و متعدد، سطح متابولیسم پایه بدنشان کاهش یافته، می‌توان با حفظ یک رژیم غذایی منظم در این افراد به کاهش وزنشان کمک کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: طب سوزنی ، چاقی ، چربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار