پیگیری رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی در دستور کار فرمانداری شهریار

پیگیری و رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان، از اولویت‌ها و دستور کار‌های جوی مجموعه‌ی فرمانداری شهریار در سال جاری محسوب می‌شود.

 کریم تبارک معاون برنامه ریزی فرمانداری شهریار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،ضمن اشاره به ضرورت حمایت و پشتیبانی از واحد‌های تولیدی و صنعتی اظهار داشت: مرکز تولیدی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و توسعه‌ی اقتصادی ایفا می‌نمایند و با توجه به اهمیت و جایگاه سازنده‌‌ی مراکز این چنینی، نهایت تلاش و امکانات خویش را در جهت رفع و دفع موانع و مشکلات فعالان عرصه‌ی تولید و صنعت در این منطقه به کار خواهیم بست.

وی در ادامه افزود: در همین راستا، یکی از دستور‌ کارهای سال جاری مجموعه‌ی فرمانداری شهریار، بازدید‌های متعدد و زمان بندی شده به صورت ماهانه، از واحد‌های تولیدی و صنعتی خواهد بود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: جلسات رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی و کارخانجات سطح شهرستان در محل مراکز تولیدی و با حضور مسئولین ذیربط برگزار می‌شود تا موانع و محدودیت‌های احتمالی که فعالان عرصه‌ی مذکور با آن مواجه هستند و در چهارچوب‌های قانونی رفع و دفع گردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رفع ، مشکل ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار