بررسی مشکلات و نارسایی‌های فرهنگی شهریار در دستور کار کمیسیون فرهنگی شورای شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهریار از بررسی مشکلات و نارسایی های فرهنگی منطقه مذکور به عنوان یکی از اولویت‌‌های جدی کمیسیون مورد اشاره خبر داد.

 علیرضا رضایت رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهریار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به تعامل مثبت و سازنده‌ی مجموعه‌ی شهر و کمیسیون مذکور با کارشناسان، دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط فرهنگی در شهرستان مورد اشاره اظهار داشت: یکی از وظایف شورای شهر، شناخت مشکلات اقتصادی، اجتماعی،‌ فرهنگی، شهری و خدماتی حوزهِ‌ی انتخابیه خویش است تا پس از بررسی‌های لازم راهکار‌های مناسب نیز از طریق کارشناسان مربوطه به مسئولین ذیربط ارائه شود و در همین راستا عمده‌ی دستور کار کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهریار، بر مباحث و ابعاد فرهنگی این منطقه استوار است تا در کنار ارزیابی‌هایی که صورت می‌گیرد، بودجه‌ی فرهنگی شهرداری شهریار نیز به نحوه بهینه و هرچه مطلوب تری مصروف اهداف ترسیم شده شود.

وی در ادامه افزود: در جهت تحقق برنامه‌ها و نقشه‌ی راه ترسیم شده جلسات شورای فرهنگی عمومی شهرستان شهریار نیز به صورت منسجم و منظم برگزار می‌شود و با تعامل هرچه بیشتر سعی و بنای ما بر این است که نظرات جمع بندی شده اجرایی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهریار در پایان با اشاره به برگزاری متعدد با مسئولیت نهادهای ذیربط فرهنگی، اعم از آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و... در این شهرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عرصه‌ی فرهنگی دیر بازده است، به تبع دستاورد‌های این عرصه نیز در گذر زمان نمود پیدا می‌کند و به فضل الهی با توجه به اینکه مباحث و موضوعات فرهنگی از دغدغه‌های جوی مسئولین ذیربط به شمار می رود، به حول و قوه‌ی الهی، ثمرات و نتایج هرچه مطلوب تری در آینده به بار خواهد نشست.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مشکلات ، بررسی ، نارسایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار