4 هزارپرونده غیرفعال تهران قدیم در آرای بند 20 ماده 55 بررسی می شود

معاون اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 از بررسی 4 هزارپرونده غیرفعال این منطقه در آرای بند 20 ماده 55 خبر داد.

 شهرام خلیلی معاون اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:بررسی 4 هزار پرونده غیرفعال محلات 13 گانه و نواحی 6 گانه منطقه 12 در طرح آرای بند20ماده 55 شهرداری‌ها دردستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش پویایی و چشم انداز‌های بصری به کاهش آلایند‌های محیط زیست، ارتقای سلامت شهر، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان دردست اجرا است.

خلیلی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان اداره سازمان ساماندهی منطقه 12 با حضور در نواحی 6 گانه و محلات 13 گانه این منطقه اقدام به بازدیدو نظارت واحد‌های آلاینده مزاحم صنوف خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود:بررسی 4 هزارپرونده غیرفعال در بند20 ماده شهرداری‌ها در محلات 13گانه نواحی 6 گانه منطقه 12، انتقال مشاغل وصنوف آلاینده و مزاحم به خارج از بافت مسکونی،تعطیلی واحد‌های آلاینده و مزاحم از اقدامات اجرایی این طرح است.

خلیلی خاطرنشان کرد: انتقال 173 واحد صنف تفت آجیل وخشکبار از بازار بزرگ تهران به شهرک صنعتی قرچک ورامین،انتقال صنف سراجان از بازار بزرگ تهران،محله هرندی و سرویس از اقدامات اجرایی این طرح است.

انتهای پیام/  
برچسب ها: پرونده ، بررسی ، غیرفعال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار