قزوین/

کیفیت هتلینگ در بیمارستان‌های قزوین ارتقا می‌یابد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین گفت: برنامه ارتقای کیفیت هتلینگ در بیمارستان‌ها با هدف بهبود کیفیت فضاهای فیزیکی محل اقامت بیماران هم اکنون در استان قزوین در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خیرنگاران قزوین؛علی اکبر زینانلو  اظهار کرد: اجرای طرح تحول سلامت در استان قزوین خوشبختانه توانسته است خدمات خوبی در راستای ارتقا سلامت در استان قزوین ارائه دهد که امیدواریم این ارتقا کیفیت همچنان ادامه داشته باشد.


وی افزو:یکی از مهمترین چالش‌هایی حوزه سلامت در استان قزوین ارائه مطلوب مراقبت‌های سلامت در مناطق محروم استان بوده است به طوری که به سبب محدود بودن دسترسی مردم در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، افراد مجبور به مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی شهرستان‌های بزرگتر می‌شوند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین گفت: این امر علاوه بر اینکه مراکز درمانی شهرستان‌ها را به سبب مراجعه‌های بیش از حد و غیرضروری دچار مشکل می کند، سبب تحمل سختی و مشقت مازاد بیر مردمی شده که با خانه و شهر محل سکونت خود فاصله گرفته اند.


وی بیان کرد: با اجرای برنامه‌های نظام تحول سلامت علاوه بر عملیاتی شدن مفاد قوانین برنامه پنجم توسعه کشور و قوانین بالادستی، ارتقاء کیفیت خدمات و مراقبت‌های سلامت به منظور افزایش دسترسی مردم در مناطق کمتر توسعه یافته به این خدمات، ایجاد پوشش همگانی و تقویت سامانه جامع و همگانی سلامت در حال تحقق در استان قزوین است.



زینانلو تصریح کرد
: برنامه ارتقاء کیفیت هتلینگ در بیمارستان‌ها با هدف بهبود کیفیت فضاهای فیزیکی محل اقامت بیماران هم اکنون در استان قزوین در حال اجرا بوده که این برنامه با هدف گیری ارائه بهتر خدمات به بیماران طراحی شده است تا زیرساخت‌های فیزیکی بیمارستان‌های استان بهبود پیدا کند.


انتهای پیام/
برچسب ها: کیفیت ، هتلینگ ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.