قزوین/

65 معلم قزوینی در دوره‌های تأمین مدرس کشوری شرکت می‌کنند

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: 65 معلم قزوینی در دوره‌های تأمین مدرس کشوری پایه‌های چهارم و هشتم شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛کرمیان ضمن بیان این مطلب افزود: سهمیه استان قزوین در دوره‌های آموزشی کتاب‌های پایه چهارم ابتدایی در دو درس ریاضی و مطالعات اجتماعی 17 نفر و دبیران پایه دوم دوره نخست متوسطه نیز 48 نفر در 11 کتاب درسی است.


معاون پژوهش برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: مدت دوره آموزشی تأمین مدرس پایه چهارم ابتدایی با عنوان بررسی و تحلیل روش تدریس ریاضی به مدت 40 ساعت و مطالعات اجتماعی 32 ساعت است.


این مقام مسئول همچنین مدت دوره آموزشی مدرسان کشوری پایه دوم دوره متوسطه نخست را نیز در 11 کتاب درسی به تناسب کتاب‌های درسی از 24 تا 40 ساعت و در مجموع 344 ساعت اعلام کرد.



کرمیان افزود: با پایان دوره‌های آموزشی کشوری، این مدرسان مسئولیت آموزش تمام معلمان پایه‌های چهارم ابتدایی و هشتم متوسطه نخست در استان را بر عهده دارند تا معلمان این دو پایه در آغاز سال تحصیلی در تدریس محتوای کتاب‌های درسی با مشکلی مواجه نشوند.



گفتنی است؛ در سال تحصیلی گذشته نیز کتاب‌های سوم ابتدایی و هفتم دوره متوسطه اول تغییر کرده بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.