حرکت در شاهراه زیبایی زندگی

برنامه تولید شده در گروه معارف صدا وسیما با هدف آشنایی خانواده‌ها و تبین ارزش‌های دینی و شفاف‌سازی ابهامات موجود در دامنه وسیعی ازسوالات مخاطبان و متناسب با شرایط روز عمل می‌کند.

به گزارشخبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛ زرق و برق رسانه‌های خارجی، هجوم افکار مخرب غربی و تبلیغ گسترده و زیبایی نمایی آنها در رواج ضد ارزش‌ها در جامعه‌ مساله‌ای است که نمی‌توان بی‌توجه و به سادگی از آن گذر کرد.

نوجوان و جوانی که در کانون خانواده اصیل ایرانی و برگرفته از آموزه‌های دینی تربیت می‌شود رفته رفته با هجوم عقاید متنوع و به دور از اصالت دینی – فرهنگی در خلسه‌ای از ابهام فرو می‌رود که بی‌توجهی و ضعف او در مسائل دینی منجر به دور شدن و فاصله گرفتن او از عقاید و سر در گمی او در درک آموزه‌هایی می‌شود که از کودکی با آن انس گرفته است این جا است که آشنایی بیش از پیش او با معارف دینی و نمود واقعیت عینی در ابعاد مختلف زندگی جلوه‌گر می‌شود.

برنامه تولید شده در گروه معارف صدا و سیما نیز با هدف آشنایی خانواده‌ها و تبین ارزش‌های دینی و شفاف‌سازی ابهامات شکل گرفته در دامنه وسیعی از سوالات مخاطبان هنچون روابط جوانان رابطه جوان با خانواده، حجاب دختران و پسران، ازدواج و ارتباط متقابل زوجین با هم و از این قبیل متناسب با شرایط روز عمل می‌کند.

تولیدات موفق شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب  به نحوه زندگی فردی و اجتماعی افراد با توجه به حساسیت‌های شرایط زندگی امروزی و مطابق با اصول و منطبق بر معیارهای حقیقی و برگرفته از سیره شخصیت‌های برجسته دین اسلام می‌پردازد.

برنامه‌هایی از جمله "گلبرگ"،" سمت خدا"، "زنده باد زندگی" و "باغ ملکوت" که تنها مشتی از دهها برنامه‌های موفق صدا و سیما است که با برقراری ارتباط دوسویه با مخاطبان خود، هم گامی با آنها پیش می‌روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.