معضل امروز فوتبال ایران؛

قحطی دفاع وسط در فوتبال ایران بیداد می‌کند

با نگاهی گذرا به اسامی مدافعان تیم‌های حاضر در لیگ برتر، پی به پیر بودن و کمبود مدافع وسط با تجربه در لیست تیم‌ها می‌بریم که این زنگ خطری است برای آینده فوتبال ایران است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کمبود دفاع وسط در ترکیب تیم های باشگاهی فوتبال ایران در آینده‌ای نزدیک گریبان فوتبال ایران را خواهد گرفت.
 
 همین که لیست اسامی باشگاه های را مطالعه می کنیم به این موضع پی می بریم که فوتبال ایران در پست دفاع آخر دچار مشکل است و می بینیم که با مصدومیت‌حنیف عمران زاده ، امیر قلعه نویی چه طور دچار اضطراب شده است.
 
 همین که تیم سپاهان حاضر است که با رقم میلیاردی با هادی عقیلی قرار داد ببندد مبین همین مطلب است همین که رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بارها با سید جلال قرار می گذارد و آخر سر هم او سر از قطر در می آورد و نشانگر این موضوع است.
 
باید عنوان کرد که مدافعان نام بوده از بهترین مدافعان وسط ایران هستند و باید به این لیست نام محمد نصرتی را اضافه کرد که با پیکان قرار داد بسته و یا هادی شکوری که در صبا، این فصل را سر خواهد کرد.
 
با نگاهی به این اسامی اذعان می کنیم که چند سالی است که کارخانه بازیکن سازی ما، مدافع وسطی در خور توجه تولید  نکرده و این قضیه در آینده این نه چندان دور مشکل ساز می شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار