محورهای 4 گانه حمل و تخلیه کالا در بازار بزرگ تهران ساماندهی می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 از ساماندهی محورهای 4 گانه حمل و تخلیه کالا در بازار بزرگ تهران خبر داد.

 سعید عزیزی‌نژاد معاون حمل و نقل  ترافیک شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: ساماندهی محورهای 4 گانه  حمل و تخلیه کالا در بازار بزرگ تهران در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح در مرحله شناسایی پیمانکاری به منظور ساماندهی محورهای 4 گانه حمل و تخلیه کالا در بازار بزرگ تهران است.
 
عزیزی‌نژاد اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک پس از مراحل شناسایی پیمانکار و عهد قرارداد در یک ماه آینده به منظور  ساماندهی محورهای 4 گانه حمل و تخلیه کالا در بازار بزرگ تهران در آماده باش خواهند بود.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی  این طرح افزود: ساماندهی محورهای 4 گانه حمل و تخلیه با در 4 وجه اصلی بازار شامل خیابان 15 خرداد، خیام، مصطفی خمینی و خیابان مولوی شناسایی پیمانکار و عهد قرار داد، آماده باش اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران  ترافیک منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
عزیزی‌نژاد خاطرنشان کرد: بهسازی نرده های فلزی اتوبوس های ویژه و تندرو در محدوده منطقه 12، تجهیز امکانات ترافیکی در محورهای اصلی، به روز رسانی تجهیزات ترافیکی کارگاه‌های 2 گانه ترافیک  از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: محور ، تخلیه ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار