ثروتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بلاتکلیفی "وام ازدواج" به دلیل ناهماهنگی وزارت اقتصاد و وزارت ورزش و جوانان است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: شنیده‌ها حاکی از این است که وزیر ورزش و جوانان طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است که فعلا وام ازدواج پرداخت نخواهد شد.

موسی‌الرضا ثروتی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، درخصوص وضعیت وام ازدواج گفت: هنگامی که یکی از نمایندگان مجلس از وزیر اقتصاد در این مورد سوال پرسید، وزیر قول داد بعد از ماه مبارک رمضان به پرداخت وام ازدواج اقدام خواهیم کرد به همین دلیل نمایندگان هم از سوال خود صرف نظر کردند.

ثروتی افزود: از طرفی رئیس جمهور هم گفت بعد از عید فطر دوباره پرداخت وام ازدواج شروع خواهد شد.

وی در ادامه گفت: اما شنیده‌ها حاکی از این است که وزیر ورزش و جوانان طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است که فعلا وام ازدواج پرداخت نخواهد شد.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: این مسائل نشان دهنده‌ دوگانگی بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد است و پیرامون همین قضیه از وزیر ورزش سوال شده که چرا وی برای پرداخت تسهیلات ازدواج اقدامی انجام نمی‌دهد.

ثروتی گفت: در قانون ذکر شده که باید شرایط پرداخت تسهیلات ازدواج و مسکن جوانان آسان شود و به دلیل عدم اجرای قانون از وزیر ورزش باید سوال کرد.

موسی‌الرضا ثروتی در خصوص تعیین مبلغ وام ازدواج در قانون بودجه گفت: ما در قانون داریم که بانک‌ها باید این وام را از محل قرض‌الحسنه، پرداخت کنند و علاوه بر این‌ها صندوق مهر امام رضا هم موظف است به پرداخت تسهیلات برای وام ازدواج و جهیزیه، از منابعی که در اختیار دارد بپردازد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان گفت: وزیر اقتصاد قول پرداخت وام ازدواج را بعد از عید فطر داده است و از طرفی هم من از وزیر ورزش سوال کرده‌ام و وزیر موظف به پاسخگویی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۲:۳۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
مقصر اصلی اون افرادی هستن که باعث یکی شدن وزارت ورزش وجوانان با هم شدن طرف تا میاد حواسش به پولای میلیاردی فوتبالیستا باشه جونای دم بخت واسه عروسیاز یادش میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
واقعا عجب تدبير و اميدي
دمتون گرم دولتمردان
اين هم تقصير دولت قبليه
همه ميدونن !!!!!
آخرین اخبار