برگزاری اردوهای مطالعاتی در منطقه 13

با آغاز فصل تابستان و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان، سرای محله آشتیبانی با رویکرد غنی سازی این ایام برای گروه سنی 7 تا 18سال برنامه‌ها ویژه‌ای تدارک دیده است.

زمانی، مدیر محله آشتیبانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کلاس‌های متعدد خانه فرهنگ و هنر سرای محله گفت: این خانه با همکاری آتلیه کودکان هنر در رشته‌های مختلف معرق، منبت، خطاطی، عکاسی، سفالگری، طراحی و نقاشی در دو مقطع مبتندی و پیشرفته هنرجو می‌پذیرد.  
 
وی ادامه داد: این خانه با برگزاری نمایشگاهی از آثار خلق شده توسط هنرمندان این سرا، کیفیت آموزش و تدریس مدرسین را در معرض دید عموم قرار می‌دهد تا از این طریق خصوصیات بهتر بتوانند رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند.  
 
مدیر محله آشتیانی اظهار داشت: هم چنین در بخش آموزش زبان‌های خارجی، با ارائه مدرک معتبر از علاقه‌مندان به هر یک از زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی و چینی ثبت نام به عمل می‌آید.  
 
وی با بیان این که دانش آموزانی که می‌خواهند در ایام تابستان از درس و کتاب دور نشوند، می‌توانند با مراجعه به سرا در اردوهای مطالعاتی شرکت کنند خاطر نشان کرد: این اردوها با برگزاری کلاس‌های رفع اشکال درسی، مشاوره‌های آموزشی، آزمون تست زنی و تور گردشی برای آن دسته از دانش آموزانی که تصمیم دارند در تعطیلات تابستان به درس خواندن ادامه دهند، اجرا شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اردو ، مطالعه ، برگزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار