شاخصهای عملکردhseبرای بهبود مستمر عملکرد آن تدوین شده است

رئیس اداره hseمنطقه یک گفت: شاخصهای عملکردhse بای بهبود مستمر عملکرد آن تدوین شده است.

 نرگس هادی‌زاده مقدم رئیس اداره hseمنطقه یک درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: شاخصهای عملکردhseاز سوی سامانه مدیریتhse شهرداری تهران ابلاغ شده و این شاخصها درراستای اطمینان از حفظ و ارتقاء سطح سلامت و ایمنی کارکنان و شهروندان و هم چنین به منظور ارزیابی وضعیت فعلی تعیین اهداف آتی و شناسایی راهکارهای مناسب برای بهبود مستمر عملکردهای hseتدوین ساده لازم است ملکیه نواحی دهگانه منطقه از الزامات مربوطه دراین شاخصها تبعیت نمایند.

وی بیان کرد: نیاز است که در سال جاری با همکاری نزدیک نواحی طوری برنامه‌ریزی نماییم که ملکید شاخصهای عملکرد hse برای سال 93 قابل استخراج باشد.

رئیس اداره hse منطقه یک تصریح کرد: اقداماتی که در زمینه hse باید اجرایی گردد نیازمندزمان است ودر این راستا حتی اگر ما بتوانیم از آسیبهای بهداشتی،ایمنی و محیط زیست محیطی که در کمین یک پرسنل یا شهروند است پیشگیری کنیمکار بزرگی را انجام داده‌ایم.

هادی‌زاده مقدم خاطرنشان کرد: عوامل زیان آور محیط کارتا پایان تابستان 93 ارزیابی می‌شود واین ارزیابی از نواحی دهگانه منطقه آغاز خواهد شد که پس از ارزیابی اقدام به رفع مشکلات شناسایی شده می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مستمر ، شاخص ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار