ایرانیان: هدف ما در لیگ چهاردهم حفظ جایگاهمان‌ است

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی سختی مقابل تیم پر ستاره پرسپولیس داریم اما تیم ما هم کاملا آماده این بازی است و از شرایط خوبی برخورداریم.

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اولین بازی شان در لیگ چهاردهم مقابل پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس تیم خوب و بسیار بزرگی است کادر فنی و بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و ما بازی سختی در پیش رو خواهیم داشت .
 
وی افزود: تیم ما هم بسیار آماده است دیدار مقابل نفت برای پرسپولیس سخت خواهد بود.
 
 ایرانیان اضافه کرد: تیمی موفق به پیروزی  می‌شود که از موقعیت ها بهتر استفاده می کند.
 
 سرپرست نفت در خصوص شرایط تیم نفت تهران تصریح کرد: علی رغم از دست دادن چند بازیکن کلیدی شرایط تیم مان بد نیست و بازیکنان خوبی را جذب کرده ایم همه بازیکنان آماده اند و مصدومی‌ برای بازی مقابل پرسپولیس‌ نداریم.
 
 ایرانیان در مورد هدف نفت تهران در لیگ چهاردهم اظهار داشت: هدف ما حفظ جایگاهی است که در لیگ سیزدهم داشتیم .
 
سرپرست نفت در خصوص جوان گرایی در لیگ چهاردهم بیان داشت: اینکه در لیگ چهاردهم سهمیه‌ بیشتری به جوانان  داده اند و از تعداد بزرگسالان کاسته شده است منجر به پویایی لیگ ما می شود هر سرمایه گذاری  ای که روی جوانان صورت گیرد آینده درخشانی را برای فوتبال ما تضمین خواهد کرد.
 
ایرانیان در پایان در خصوص انتشار رقم قرار داد ها خاطر نشان کرد: انتشار رقم قرار داد ها قانونی بود که همه ی تیم ها ما باید اجچرا می کردند در خصوص واقعی یا صوری بودن مبالغ قرار داد ها هم باید بگویم که راجع به سایر تیم ها نمی توانیم قضاوت کنم اما سقف قرار داد تیم ما مشخص است و نفت تهران کمترین قرار داد را داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.