در پی حضور چند باره مأموران نادو در اردوی تیم ملی جودو ؛

میراسماعیلی: در مسابقات جایزه بزرگ هم تست دوپینگ می‌گیریم

نائب رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی جودو گفت: پس از حضور چند باره مأموران نادو در اردوی تیم ملی جودو، فدراسیون بر آن شده که مشکل دوپینگ را ریشه‌کن کند.

به‌ گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ماجرای دوپینگ و صغرسنی دو مسئله مهم و قدیمی است که فدراسیون‌های جودو در دوره‌های مختلف با آن دست به گریبان بوده‌اند و در دوره محمد علی رستگار سعی بر آن شده تا با آن مقابله شود.اما حضور مأموران نادو آن هم برای چندین بار در مراحل مختلف اردوی آماده‌سازی تیم ملی به فدراسیون نشینان هشدار دارد که مشکل بزرگ دوپینگ در بین ورزشکاران این رشته حل نشده است.

بر این اساس آرش میراسماعیلی،‌نایب رییس و مدیر تیم‌های ملی جودو در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرده که در نزدیکترین مسابقه مهم داخلی از تمامی جودوکاران تست دوپینگ گرفته خواهد شد.

میراسماعیلی در این باره گفت: مسابقات جایزه بزرگ قرار است 16 مرداد به میزبانی یزد برگزار شود در این پیکارهای تمامی ملی‌پوشان موظف هستند که ترک کنند ضمن اینکه از ورزشکاران تست دوپینگ می‌گیریم.

در این گزارش آمده است با وجود نزدیکی به زمان آغاز بازیهای آسیایی و با توجه به اینکه جودو یکی از رشته‌های ورزشی است که از مدتها قبل برای حضور دراین پیکارها برنامه‌ریزی کرده و چندین مرحله اردوی داخلی و بین‌المللی را پشت سرگذاشته است به نظر می‌رسد معضل دوپینگ بین ورزشکاران یکی از زنگ خطرهای بزرگ این فدراسیون است که انها را به مقابله جدی واداشته است.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار