قزوین/

عملکرد گروهک‌های تکفیری عامل اصلی زیاده‌خواهی دشمنان اسلام است

امام جمعه موقت قزوین گفت: عملکرد گروهک‌های تکفیری عامل اصلی زیاده‌خواهی دشمنان اسلام است. ، حجت‌الاسلام محمد باریک‌بین در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک این روز به برادران و خواهران و آرزوی قبولی طاعات آنان اظهار کرد:‌ طبق آموزه‌های ائمه اطهار (ع) روزه‌داری در ماه مبارک رمضان همچون مسابقه‌ای الهی است که مومنان به منظور اطاعت و فرمانبرداری حضرت حق درصدد ربودن گوی سبقت از دیگران بر می‌آیند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

وی بیان کرد: کسانی که علی‌رغم شرایط طاقت‌فرسای روزه‌داری در تابستان به منظور جلب رضایت پروردگار خود را ملزم به پیشه نمودن تقوا و امساک از خوردن و آشامیدن کردند در چنین مسابقه‌ای هدیه بزرگی چون قرب پروردگار منان را به دست آوردند.

امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای تمرین بندگی و تقویت ایمان بود که شایسته است پس از این بر حفظ دستاوردهای آن کوشا باشیم. وی در خطبه دوم نماز عید سعید فطر وضعیت دشوار مسلمانان مظلوم غزه را یادآور شد و افزود: در شرایطی که تمام مسلمانان جهان به علت عید سعید فطر در شادی و سرور به سر می‌برند عده کثیری از برادران و خواهران واقع در غزه پس از گذراندن رمضانی خونین همچنان با حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی مواجه هستند که امید است با ادامه مقاومت از بند اشغال این غده سرطانی رها شوند. باریک‌بین اضافه کرد: کشور عراق نیز در این روزها از سوی تکفیری‌های مزدور به مقتل بسیاری از برادران و خواهران مسلمانی تبدیل شده که تنها جرم آنان پیروی از مذهب تشیع و عدم پذیرش ظلم و استبداد است.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه سخنان خود کشتار مسلمانان در عراق از سوی گروهک‌های تکفیری را در این برهه از زمان عامل اصلی زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام معرفی و تصریح کرد: تا زمانی که شاهد این جنایات از سوی داعیه‌داران دروغین اسلام هستیم جای هیچ گله و شکایتی از استکبار و ایادی آن که شعار حقوق بشر آنان گوش فلک را پر کرده نیست. وی تأکید کرد: هوشیاری و مقاومت مسلمانان عراق در چنین شرایطی می‌تواند راه‌گشا و سبب شکست دشمنان اسلام شود. باریک‌بین در خاتمه به تقدیر و تشکر از تمام خدمتگزاران محافل مذهبی در ماه مبارک رمضان پرداخت و از خداوند متعال توفیق روزافزون برای آنان را خواستار شد./ش/ن
برچسب ها: عملکرد ، گروهها ، تکفیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.