بسته قضایی

آخرین پست فیس بوک بابک زنجانی / احضار آقای "س-م" به دادسرا

هشدار بابک زنجانی در آخرین پست صفحه فیس بوکش و خبر احضار سعید مرتضوی به دادگاه همراه با سرپرستی موقت مالکیت باشگاه راه آهن توسط دادستانی از مهمترین اخبار قضایی روزهای اخیر است.

به گزارش گروه قضایی حقوقی باشگاه خبرنگاران؛ اخبار قضایی همچنان در صدر خبرهای رسانه های کشور با پرونده های ریز و درشت با سایر خبرها رقابت می کند.


بدهی 400 میلیارد تومانی زندانیان جرایم غیرعمد
در مهمترین خبرهای قضایی روز محمدرضا ساری قایم مقام ستاد دیه کشور گفته است: پیش‌بینی می‌کنیم بتوانیم معادل 50 درصد از بدهی زندانیان دیه را از شاکیان پرونده تخفیف بگیریم. وی با اشاره به وجود 7800 زندانی جرایم غیرعمد در کشور اعلام کرده است: بدهی این زندانیان مبلغ 400 میلیارد تومان است.


هشدار فیس بوکی بابک زنجانی!
همچنین مطلع شدیم که صفحه منتسب به بابک زنجانی در فیسبوک که پیش از دستگیری این سوپرمیلیاردر ایرانی تریبون او برای پاسخ به اتهام‌ها بود، پس از ماه‌ها سکوت با انتشار مطلبی خطاب به اشخاص و رسانه‌هایی که اخبار مرتبط با بابک زنجانی را منتشر می‌کنند گفته این «تخلف»ها را پیگیری می‌کند. در این صفحه فیسبوکی که احتمالا حالا به وسیله نزدیکان بابک زنجانی به‌روز می‌شود، مطلبی منتشر شده که در آن هشدار داده شده تنها باید مطالب رسمی که از سوی دادستانی یا مراجع ذیصلاح درباره بابک زنجانی منتشر شود و در غیر این صورت هلدینگ سورینت و شخص بابک زنجانی برای خود حق پیگیرد قانونی قائل هستند.

سعید مرتضوی احضار شد
مصطفی ترک‌همدانی وکیل سعید مرتضوی در مورد پرونده موکل خود در تامین اجتماعی گفته است: از سوی شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت احضاریه‌ای صادر شده که بر اساس آن رییس سابق سازمان تامین اجتماعی برای پاسخگویی به اتهاماتش در این شعبه حاضر شود که البته حضورش مشخص نیست.


دادستانی فعلا صاحب تیم راه آهن تهران
جلسه‌ مزایده باشگاه راه‌آهن تنها با حضور ابراهیم ابوالقاسم‌پور به عنوان نماینده حمید استیلی برگزار شد اما به دلیل اینکه این مجموعه بر روی مبلغ خرید 8 میلیارد و 110 میلیون تومانی این باشگاه تأکید داشت، دادستانی این قیمت را نپذیرفت تا مالکیت باشگاه راه‌آهن به صورت موقت در اختیار دادستانی تهران قرار گیرد. البته ناگفته نماند که دادستانی قیمت پایه این مزایده را 12 میلیارد تومان عنوان کرده بود و مالکیت باشگاه هم برای بابک زنجانی بوده است.

سایه تعزیرات همچنان بر بازار ماه رمضان
فریبرز جوانشیر معاون تعزیرات کشور گفته است: طرح ضیافت که توسط سازمان تعزیرات حکومتی در طول ماه رمضان اجرا می‌شد تا پایان هفته ادامه دارد. همچنین در هفته آینده آمار و ارقام مربوط به تخلفاتِ صورت گرفته در ماه مبارک رمضان و میزان جریمه افراد و صنف‌های مختلف را اعلام خواهیم کرد.


آخرین وضعیت پرونده شهید علی خلیلی
پس از شهادت علی خلیلی و دستگیری متهم پرونده بعد از 60 روز قاضی حسین اصغرزاده قاضی پرونده علی خلیلی در خصوص آخرین وضعیت پرونده شهید خلیلی گفته است: ما همچنان منتظر نظریه پزشکی قانونی هستیم. نمی توان زمان دقیقی را مشخص کرد چرا که رسیدگی به پرونده‌هایی همچون پرونده علی خلیلی زمان بر است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار