میراب: استقلال و پرسپولیس شفاف‌سازی نکرده‌اند

مدیرعامل تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص انتشار قراردادها گفت: مدیرعاملان تمامی باشگاه‌ها باید قراردادها را انتشار دهند و شفاف‌سازی کنند اما این انتشار هم حسن خوب و هم بدی به همراه دارد.

عبدالرزاق میراب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: خوبی انتشار قراردادها در این است که قراردادها دیگر مخفی نیست و کسی نمی‌تواند بگوید من پولی دریافت نکرده‌ام اما فلان بازیکن با مربی پول گرفته است. بدی انتشار آن هم این است که بین باشگاه‌های و بازیکنان کشمکش ایجاد شده است.

وی ادامه داد: تیم‌های استقلال و پرسپولیس قراردادهای خود را انتشار داده‌اند اما به نظر من شفاف‌سازی نکرده‌اند.

باشگاه گسترش فولاد قراردادهای خود را به صورت واقعی انتشار داده است. هر بازیکنی هر چه قدر حقش بوده دستمزد گرفته است و ما در انتشار قراردادهایمان زیادترین دستمزد و کمترین آن را به صورت واقعی شفاف‌سازی و انتشار کرده‌ایم.

عبدالرزاق میراب در پایان در مورد اینکه چرا چند سال پیش اجرای قانون سقف قراردادها در خصوص بازیکنان موفق نبود خاطرنشان کرد: در خصوص سقف قراردادها تا پایان هم موفق نخواهیم شد.

فوتبال ورزشی است که نمی‌توانیم سقف مشخصی را قرار بدهیم. تعدادی بازیکن هستند که حقشان نیست پول زیاد بگیرند بلکه پول اسم و رسمشان را می‌گیرند و تعدادی دیگر که واقعا زحمت می‌کشند به حق واقعیشان نمی‌رسند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
اقای میراب کدام تیم لیست پرداختی را درست اعلام کرده که پرسپولیس استقلال هم بشن دومی وسومی
آخرین اخبار