رییس دادگستری کل استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

برخورد با مفاسد اقتصادی از جدی‌ترین اولویت‌های دادگستری تهران است

رییس دادگستری کل استان تهران گفت: یکی از مؤلفه‌های اساسی تحقق اهداف سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، مبارزه ، مقابله و پیشگیری از بروز مفاسد اقتصادی است.

غلامحسین اسماعیلی رییس دادگستری کل استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های اساسی تحقق اهداف سال جاری و اقتصاد مقاومتی برخورد، مقابله جدی و پیشگیری از بروز مفاسد اقتصادی است.
 
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه پایتخت و شرایط آن زمینه‌ساز بروز برخی تخلفات و ناهنجاری‌های اقتصادی بوده، باید کسانی که مسائل اقتصادی را با اعمال غیرقانونی خود تحت الشعاع قرار می‌دهند در قدم اول اقدامات پیشگیرانه و در مرحله بعد برخورد متناسب را لحاظ نماییم و در کنار آن با فرهنگ سازی و بسترسازی کامل، تحقق اهداف کلان و دستور کار جدی سال جاری محقق شود.
 
این مقام مسئول در ادامه با بیان ضرورت حفظ و تأمین آسایش، امنیت و آرامش شهروندان تصریح کرد: در همین ارتباط، برنامه و تمهیداتی جدی مدنظر ما قرار دارد تا امنیت و آسایش شهروندان که از دغدغه‌های برجسته ما محسوب می‌شود به نحو هر چه مطلوب‌تری فراهم شود.
 
رییس دادگستری کل استان تهران در پایان و در تشریح برنامه کلی و محوری مجموعه تحت مدیریتی خویش خاطرنشان کرد: افزایش اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه عدلیه و ارتقاء سلامت کاری، کارآمدی و بهره‌وری هر چه بیشتر در مجموعه مذکور را به عنوان برنامه محوری دنبال می‌نماییم و به منظور دستیابی حداکثری به اهداف موردنظر، با استعانت از الطاف الهی، نهایت تلاش خویش را به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/
برچسب ها: مفاسد ، اقتصادی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار